Máte už dost zanechávání hovorů, dlouhých front na vyčkání a frustrovaných zákazníků? Zlepšete kvalitu svých služeb ještě dnes zavedením telefonního softwaru!
Nejlepší telefonní software zajišťuje, že všechny příchozí a odchozí hovory jsou zaznamenávány, nahrávány a směrovány na příslušné pracovníky týmu zákaznické podpory.
Zaujalo vás to? Mělo by vás to zajímat! Zapomeňte na call centra, telefonní software je hudba budoucnosti
Telefonní software, známý také jako Voice over Internet Protocol (VoIP), využívá k uskutečňování a přijímání telefonních hovorů zařízení s připojením k internetu.
Termín telefonní software se často používá zaměnitelně s termínem software pro call centra, protože obě řešení využívají stejnou technologii VoIP, která usnadňuje volání převodem hlasu na digitální signál, který se komprimuje a posílá přes internet.
Obvykle firmy používají telefonní software, protože jim umožňuje uskutečňovat regionální a mezinárodní hovory, aniž by musely platit majlant firemním telekomunikačním společnostem. Zaujalo vás to? Podívejte se na naše partnery VoIP.
Můžete uskutečňovat a přijímat mezinárodní i regionální telefonní hovory, aniž byste přišli o peníze. Stačí zaplatit měsíční předplatné za místní cenu. Žádné další minutové poplatky, žádné skryté poplatky.
Protože agenti mohou telefonní software používat prakticky na jakémkoli zařízení s připojením k internetu, je software ideální pro vzdálené týmy nebo agenty, kteří pracují z domova.
Telefonní software vám může pomoci zajistit lepší služby pro vaše zákazníky díky pokročilým funkcím, jako je nahrávání hovorů, možnost zpětného volání, záznam hovorů a další.
LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.
Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.
LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.
Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy a nabídky IVR.
LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran.
Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.
Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informací a metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.
LiveAgent telefonní software může uložit neomezené množství nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.
Pokud budete někdy potřebovat získat přístup k záznamu pro zajištění kvality, školení agentů, předání tiketu nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.
LiveAgent telefonní aplikace podporuje více volajících zařízení včetně:
Služba LiveAgent je založena na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.
Telefonní software je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory, a zprávy sociálních médií.
Společnost LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 nejlépe hodnoceným help desk softwarem pro malé a střední podniky.
Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazyčnou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.