Hledáte TeamSupport alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou TeamSupportu na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Chcete poskytovat lepší podporu pomocí skvělého softwaru pro help desk, který to všechno zvládne? 

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím všech relevantních kanálů. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní dobu vašich agentů a vyřešte více zákaznických požadavků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí usnadní a zpříjemní vaše pracovní procesy. 

Dostupné ceny

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru.

TeamSupport vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
TeamSupport
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc .
TeamSupport nabízí tiketing v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí Live Chat v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
TeamSupport nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí samoobsluhu v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
TeamSupport nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
TeamSupport nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí znalostní databázi v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí zákaznické fórum v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 50USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí funkce API v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
TeamSupport nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-inclusive za 39USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí video hovory v plánu za 69USD/agent/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí neomezenou historii v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
TeamSupport nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
TeamSupport nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
TeamSupport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 50USD/agent/měsíc.
app installation - illustration

Výkonná alternativa TeamSupport

Pozvedněte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň díky službě LiveAgent. Získejte vše, co potřebujete – e-mail, živý chat, sociální média, call centrum, znalostní databázi a také více než 175 funkcí a 40 integrací.

Soustřeďte se na to důležité s lepším softwarem a poskytněte lepší podporu. 

Nejrychlejší živý chat

Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů, které můžete použít k poskytování zákaznické podpory. Musí být spolehlivý, vždy dostupný a co nejrychlejší.

LiveAgent má nejrychlejší live chat dostupný na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Navíc můžete vidět, co vaši zákazníci píší, ještě předtím, než stisknou tlačítko odeslat. Odpovědi si můžete připravit předem. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Spravedlivě a na rovinu

Poskytování zákaznické podpory nemusí být drahé. LiveAgent nabízí tři skvělé placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi a nezruinují váš rozpočet. 

Podívejte se na naše plány a zjistěte více. 

Více informací

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Připraveni přejít?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Porovnejte nás s jinými

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

Related Articles to TeamSupport alternativa
Tiketovací systém Liveagent umí víc než jen posílat e-maily. Pokrývá všechny relevantní komunikační kanály. Liveagent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2. 5 sekundy. Liveagent také podporuje integraci s call centrem.

HledáteSupportBee alternativu?

Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.

Už nemusíte hledat alternativu k OneDesku. Přejděte na LiveAgent a získejte multikanálový tiketovací systém, který rovněž podporuje sociální sítě.

OneDesk alternativa?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!

Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

Hledáte alternativu Extend?

Hledáte alternativu k Extend? Vyzkoušejte LiveAgent - nejlepší volbu pro zákaznickou podporu s více než 175 funkcemi, 40+ integracemi a žádnými poplatky za zřízení. Nabízíme 24/7 zákaznický servis, možnost kdykoli zrušit a 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Staňte se zákaznicky orientovanou společností s LiveAgentem!

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Alternatívy

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x