Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadovaná žádná keridtní karta.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
SpiceWorks nabízí tiketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
SpiceWorks nenabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
SpiceWorks nenabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
|
SpiceWorks nabízí portál samoobsluhy.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní databáze
Databáze znalostí, která obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent poskytuje znalostní databázi.
|
SpiceWorks nabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
SpiceWorks nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
SpiceWorks nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí API funkce.
|
SpiceWorks nabízí API funkce.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkce.
|
SpiceWorks nenabízí IVR funkce.
|
Videohovory
Hovory obsahující video, podobné Skype, Zoom, nebo Facetime hovorům.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
SpiceWorks nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
SpiceWorks nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
SpiceWorks nabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent neomezený počet tlačítek chatu.
|
SpiceWorks nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet/e-mailů.
|
SpiceWorks nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
SpiceWorks nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
SpiceWorks nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Vytvářejte nezapomenutelné zážitky pro zákazníky, které zvýší vaše příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskovými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte věrnost zákazníků své značce.
LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketing a automatizaci, která nám dovoluje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Hledáte alternativu k TeamWork pro týmovou spolupráci? Objevte LiveAgent – vícekanálový tiketový systém s pokročilými funkcemi pro efektivní řešení zákaznických dotazů. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a získejte lepší podporu díky integracím s Facebookem, Twitterem, Instagramem a dalšími. Žádná kreditní karta není potřeba!
HledáteSupportBee alternativu?
Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.
Hledáte alternativu k Extend? Vyzkoušejte LiveAgent - nejlepší volbu pro zákaznickou podporu s více než 175 funkcemi, 40+ integracemi a žádnými poplatky za zřízení. Nabízíme 24/7 zákaznický servis, možnost kdykoli zrušit a 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Staňte se zákaznicky orientovanou společností s LiveAgentem!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.