Hledáte alternativu pro SpiceWorks?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou SpiceWorks na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nejsou vyžadovány žádné údaje o kreditní kartě    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni z vašeho helpdesk softwaru?

Přejděte na specializovaný software helpdesku a vylepšete své oddělení služeb zákazníkům. LiveAgent vám nabízí pokročilý, ale přesto snadný na použití, systém tiketování, který sjednocuje veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě. Poskytuje podporu skrze e-mail, live chat, telefon, zákaznický portál>, Viber nebo relevantní sociální média a pokrývá všechny kanály, které vaši zákazníci používají. Přečtěte si další informace o službě LiveAgent nebo si ještě dnes můžete spustit bezplatnou 14denní zkušební verzi.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

SpiceWorks vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadovaná žádná keridtní karta.
SpiceWorks
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
SpiceWorks nabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
SpiceWorks nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
SpiceWorks nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
SpiceWorks nabízí portál samoobsluhy.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní databáze
Databáze znalostí, která obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent poskytuje znalostní databázi.
SpiceWorks nabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
SpiceWorks nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
SpiceWorks nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API funkce.
SpiceWorks nabízí API funkce.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
SpiceWorks nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovory obsahující video, podobné Skype, Zoom, nebo Facetime hovorům.
LiveAgent nabízí videohovory.
SpiceWorks nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
SpiceWorks nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
SpiceWorks nabízí neomezené webové stránky.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent neomezený počet tlačítek chatu.
SpiceWorks nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet/e-mailů.
SpiceWorks nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
SpiceWorks nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
SpiceWorks nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Jediná platforma, která pokrývá všechny kanály

Vyberte si funkce pro správu tiketů, které potřebujete, a poskytněte zákaznickou podporu, kdekoli je potřeba. Posílají vám zákazníci e-maily, nebo vám raději nejprve zavolají? LiveAgent zvládne všechny aspekty komunikace se zákazníky abyste se mohli soustředit na poskytování odpovědí. Funkce správy více kanálů zahrnují e-mailový tiketing, live chat, call centrum s Viberem, zákaznický portál a sociální média – Facebook, Twitter a Instagram.

Kompletní řešení s inteligentním pracovním postupem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zlepšení interakce se zákazníky pomocí chatu

Live chat je skvělým nástrojem pro poskytování excelentního zákaznického servisu. Náš live chat widget je nejrychlejším na trhu, což znamená, že nebudete muset vaše zákazníky nechávat čekat. Jednoduše umístíte widget na vaši webovou stránku a budete zpracovávat příchozí požadavky ze služby LiveAgent. Funkce jako zobrazení psaní v reálném čase nebo proaktivní pozvánky na chat vás podporují na vaší cestě. Vyzkoušejte to zdarma a podívejte se, jak to ve skutečnosti funguje.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Vyzkoušejte náš live chat s pokročilými funkcemi

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Rozsáhlá řada funkcí, které podporují vaše aktivity

Každý komunikační kanál je podpořen pokročilými funkcemi které zajišťují, aby vaše pracovní postupy byly hladké a efektivní. Použijte filtrování, označení nebo poznámky abyste měli v systému tiketů pořádek. Využijte funkce gamifikace, monitorování sítě nebo propojte váš help desk s dalšími aplikacemi, které používáte každý den. LiveAgent vám umožňuje rozhodnout, jak jej budete používat, a umožňuje vám nekonečné přizpůsobování pracovních postupů, když to potřebujete. Podívejte se na kompletní seznam funkcí zde.
Průkopnický software

Věděli jste?

Společnost LiveAgent byla založena v roce 2006 a byla prvním řešením na trhu, které nabízelo funkce živého chatu a helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe a nejvíce hodnoceným a řešením helpdesku na trhu a slouží více než 150 milionům uživatelů a 40 000 firmám po celém světě.
30%

Vytvářejte větší příjmy

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky pro zákazníky, které zvýší vaše příjmy.

97%

Vylepšete spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskovými reakcemi.

16×

Zvyšte zákaznickou podporu

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte věrnost zákazníků své značce.

Ušetřete víces LiveAgentem

Excelentní zákaznický servis je naše priorita

Chápeme, že aby vy jste mohli poskytovat tu nejlepší podporu, musíte v případě potřeby získat tu nejlepší podporu. LiveAgent vám kryje záda vždy, když to potřebujete. Naše zákaznická podpora 24 hodin denně, 7 dní v týdnu zajistí vynikající služby kdykoli. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, live chatu nebo nám zavolejte kdykoli budete potřebovat pomoc nebo se budete chtít naučit něco nového.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketing a automatizaci, která nám dovoluje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vyzkoušejte LiveAgent zdarma již dnes

Podívali jste se už na naše cenově dostupné cenové plány a vyberte si ten, který vám nejvíce vyhovuje. Pokud chcete vidět LiveAgent v akci, podívejte se na naše webové prohlídkové video nebo vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Nevyžadují se žádné údaje o kreditní kartě ani žádné závazky.

Porovnat LiveAgent s další konkurencí

Related Articles to SpiceWorks alternativa
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrace

Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi

Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x