All-in-one customer
software spokojenosti

Vynikněte tím, že budete poskytovat rychlou, personalizovanou a kompetentní podporu, a to v každém kanálu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Jsou vaši zákazníci spokojení s vaši zákaznickou podporou?

Spokojení zákazníci jsou loajálnější, mají tendenci častěji nakupovat opakovaně, ochotněji doporučují vaši značku, jsou pro vaši firmu ziskovější a mají nižší náklady na udržení. Měření spokojenosti zákazníků se v dnešní době stalo pro většinu podniků povinné, protože vám poskytuje cenné informace o výkonnosti vašich služeb.

Když se možnosti reportování služby LiveAgent integrují s jedním z předních softwarových řešení pro měření spokojenosti zákazníků, můžete svou spokojenost se službami posunout na vyšší úroveň. Snadno získáte zpětnou vazbu od zákazníků na konverzace v aplikaci LiveAgent, budete moci sledovat kvalitu své zákaznické podpory a získáte hlubší porozumění svým zákazníkům, abyste mohli své služby neustále zlepšovat.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Proč na spokojenosti zákazníků zaleží

Pozitivní ústní doporučení

Spokojení zákazníci vytvářejí pozitivní povědomí zdarma! Po pozitivní zkušenosti s podnikem by 69 % zákazníků doporučilo firmu ostatním a 50 % by ji využívalo častěji (NewVoiceMedia).

 

Spokojenost zákazníků buduje loajalitu

Spokojenost zákazníků buduje důvěru ve vaši značku. Zvýšení hodnocení spokojenosti zákazníků o 10 % vede ke zvýšení důvěry zákazníků o 12 %. (Institute of Customer Service)

Akvizice stojí více než retence

Získání zákazníka stojí více než jeho udržení. Získání nového zákazníka je 5x až 25x dražší než udržení stávajícího zákazníka. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Co je to software pro měření spokojenosti zákazníků?

Software pro měření spokojenosti zákazníků je nástroj, který podnikům umožňuje snadno shromažďovat, organizovat a spravovat zpětnou vazbu od zákazníků, měřit jejich spokojenost a identifikovat nespokojené zákazníky. Tyto aplikace mohou zahrnovat analytiku, správu průzkumů, sběr zpětné vazby, sledování stížností, možnosti hlášení hovorů a další funkce. Kromě toho, že vám software pro hodnocení spokojenosti zákazníků poskytne užitečné informace o tom, jak jsou vaši zákazníci spokojeni s vaší firmou nebo s poskytovanými službami, může vám také pomoci vyhodnotit zaměstnance podpory na základě obdržené zpětné vazby.

Proč na spokojenosti zákazníků záleží

business and finance - icon

Spokojenost zákazníků vede k ziskům

Vysoká spokojenost zákazníků vede k vyšším ziskům. Spokojení zákazníci, kteří mají pozitivní zkušenost s podnikem, utratí o 140 % více než ti, kteří měli špatnou zkušenost. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Vyšší celoživotní hodnota spokojených zákazníků

Spokojení zákazníci mají vyšší celoživotní hodnotu. Zákazník, který podporuje zákaznickou zkušenost, má pro firmu o 600 až 1400 % vyšší celoživotní hodnotu než zákazník, který zákaznickou zkušenost odmítá. (Bain & Company)

Měření spokojenosti zákazníků se zákaznickou podporu je důležité

Na dnešním hyperkonkurenčním trhu není vytvoření skvělého produktu zárukou úspěchu, pokud jej nepodpoříte vynikajícími službami. Kvalita zákaznického servisu, který vaše firma poskytuje, přímo ovlivňuje celkovou spokojenost zákazníků s vaší značkou. Pokud nebudete měřit spokojenost se zákaznickými službami, nikdy nezjistíte, jak jsou vaši zákazníci spokojeni (nebo nespokojeni) s kvalitou služeb, které vaše organizace poskytuje.

report on tablet-illustration

Vytvoření lepšího zákaznického servisu s LiveAgent pro zvýšení spokojenosti zákazníků

Platforma zákaznického servisu společnosti LiveAgent je komplexní vícekanálové řešení. Funkce, které umožňují měřit spokojenost zákazníků, jsou jen malou částí toho, co tento software dokáže. Je vybaven více než 179 funkcemi, které vám pomohou zefektivnit komunikaci se zákazníky, zlepšit zákaznickou podporu a zlepšit hodnocení spokojenosti zákazníků.

Řešení all-in-one pro všechny vaše potřeby podpory

Odpadá nutnost přepínat mezi různými nástroji. LiveAgent kombinuje:

  • – Výkonné funkce tiketingu s inteligentní distribucí tiketů
  • – Integrované call centrum s podporou hlasových a video hovorů
  • – Live chat s proaktivními spouštěči a sledováním návštěvníků v reálném čase
  • – Samoobslužný portál s bází znalostí, často kladenými dotazy a fóry
  • – Integrace s hlavními sociálními sítěmi, jako je Facebook, Twitter a Instagram.
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Poskytování vícekanálových služeb

Dnešní spotřebitelé mají tendenci využívat více komunikačních kanálů pro spojení se značkami a očekávají bezproblémovou zkušenost ve všech z nich. Se softwarem LiveAgent můžete snadno spravovat všechny interakce se zákazníky z jednoho místa a poskytovat konzistentní vícekanálové služby bez ohledu na to, jaké kanály zákazníci používají.

Zlepšete efektivitu svého týmu podpory

Široká škála funkcí (včetně automatického přesměrování tiketů, správy SLA, předdefinovaných odpovědí, možností týmové spolupráce a okamžitého přístupu ke komplexním informacím o zákaznících a předchozích interakcích) umožňuje vašemu týmu poskytovat rychlou, vysoce efektivní a personalizovanou podporu – to vše přispívá ke zvýšení hodnocení spokojenosti zákazníků.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Překročte rámec měření spokojenosti klientů

Změřte celkový výkon zákaznických služeb a určete oblasti, které je třeba zlepšit. LiveAgent nabízí robustní analytické a reportovací funkce, které umožňují sledovat četné metriky služeb a klíčové ukazatele výkonnosti, generovat různé reporty, jako je využití kanálů, výkon a dostupnost agentů, dodržování SLA, reporty o sledování času a další.

Proč je LiveAgent tou správnou platformou zákaznického servisu pro váš podnik

Vybralo si nás 21 tisíc firem

Službě LiveAgent důvěřuje více než 21 000 firem po celém světě z různých odvětví.

Flexibilní & přizpůsobitelný

Software je flexibilní, snadno škálovatelný a lze jej přizpůsobit vašim potřebám.

Transparentní & cenově dostupný

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky. Jen 4 různé tarify s rozumnou cenou, ze kterých si můžete vybírat – včetně jednoho zdarma.

.
Related Articles to Software pro měření spokojenosti zákazníků
LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Začněte poskytovat vynikající zákaznickou podporu s LiveAgent - nejlepší software pro úspěch u zákazníků roku 2022. Udržujte své zákazníky spokojené díky sjednocené komunikaci, 24/7 podpoře a bez vstupních poplatků. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty a zlepšete své zákaznické vztahy ještě dnes!

LiveAgent je předním helpdeskem pro vaše WordPress weby. Spojte nejlépe hodnocený helpdesk s nejoblíbenějším CMS systémem.

Hledáte helpdesk pro WordPress?

Objevte nejlepší helpdesk pro WordPress s LiveAgent, který nabízí přes 180 funkcí a 40 integrací. Bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznický servis, a možnost kdykoli ukončit. Zvyšte spokojenost a konverze s naším rychlým a přizpůsobitelným live chat pluginem. Začněte 14denní zkušební verzi zdarma bez kreditní karty a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň!

Je to měřítko toho, jak výrobky a služby poskytované společností splňují nebo překračují očekávání zákazníků. Více se o ní dozvíte v Liveagent Glosáři.

Spokojenost se zákaznickým servisem

Objevte, jak LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí pokročilého softwaru pro zákaznickou podporu. Získejte přehled o strategiích pro měření a zlepšení zákaznické spokojenosti, včetně CSAT a net promoter score. Vyzkoušejte zdarma bez závazků a získejte důvěru s hodnocením 4.8/5 na G2 Crowd.

Spokojenost zákazníka je nástroj, který se používá k měření toho, zda byl zákazník s produktem, který si koupil, spokojen, či nikoli. Přečtěte si o tom více.

Hodnocení spokojenosti zákazníků

Objevte, jak měřit spokojenost zákazníků s LiveAgent! Náš článek vysvětluje, jak sledovat loajalitu zákazníků pomocí dotazníků a telefonních hovorů. Zjistěte více o našem nástroji pro průzkumy a bezplatně si vyzkoušejte LiveAgent pro lepší zákaznickou podporu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x