Umožněte svým zákazníkům požadovat automatické zpětné volání, pokud je linka obsazená, pokud nejsou k dispozici žádní agenti, kteří by jejich hovor zvedli, nebo pokud chtějí jednoduše zavolat později.
Náš systém zpětného volání ve frontě ukládá zákazníkovo místo v řadě, a když je na řadě, systém mu automaticky zavolá zpět.
Vylepšete zkušenosti svých zákazníků s naším softwarem pro zpětné volání call centra ještě dnes.
Software call centra LiveAgent nabízí funkci zpětného volání jako součást funkce IVR (interaktivní hlasová odpověď). Místo čekání mohou vaši zákazníci nyní požádat o zpětné volání stisknutím jediného tlačítka.
Není třeba čekat nebo se obávat ztráty místa v řadě. LiveAgent zákazníkovi zavolá automaticky, jakmile bude na řadě.
Díky zpětnému volání z fronty call centra LiveAgent vaši agenti nebudou muset monitorovat požadovaná zpětná volání ručně. Vestavěná funkce ACD (automatická distribuce hovorů) pracuje synchronizovaně s naším výkonným systémem IVR, aby kromě automatického vytočení čísla volajícího a přiřazení hovoru příslušnému agentovi automaticky uchovala číslo volajícího a místo ve frontě.
Dejte svým zákazníkům možnost obdržet zpětné volání od týmu vašeho kontaktního centra, místo toho aby museli čekat. Tím, že budete ohleduplní k jejich času, snížíte míru opuštění hovoru a zvýšíte celkovou spokojenost zákazníků.
Zákazníci očekávají bezproblémový zážitek při každém kontaktu se zákaznickou podporou. Tím, že jim poskytnete možnost automatického zpětného volání, jim můžete poskytnout bezproblémové služby. Snižte dnes úsilí zákazníků a současně zlepšujte spokojenost zákazníků a loajalitu k vaší značce.
Chcete-li začít používat službu automatického zpětného volání, jednoduše vytvořte skript IVR, který obsahuje možnost zpětného volání.
Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent a klikněte na Konfigurace, poté na Volat a poté na Čísla. Klikněte na „Upravit stávající čísla“ a vyberte IVR.
Klikněte na „Přidat záznam“ a nahrajte své předem zaznamenané zprávy IVR nebo nahrajte vlastní.
Vytvořte si skript IVR. Postupujte podle pokynů uvedených v našem průvodci nastavením automatizované znalostní báze zpětného volání.
Zahajte volání a vyzkoušejte, zda funkce zpětného volání funguje. Postupujte podle pokynů IVR a stisknutím požadovaného čísla zavoláte zpět.
Software call centra zpětného volání je nákladově efektivní řešení pro firmy všech velikostí. Díky automatickému zpětnému volání bude k přijímání hovorů potřeba méně agentů kontaktního centra, protože objem hovorů nebude tak vysoký.
Nepropásněte potenciální prodejní příležitosti jednoduše proto, že se s vámi vaši zákazníci nemohou spojit. Díky automatickému zpětnému volání bude méně pravděpodobné, že vaši zákazníci budou frustrovaní a opustí své telefonní hovory. Tím, že jim dáte šanci požádat o automatické zpětné volání, můžete generovat více prodejů a současně zvýšit spokojenost zákazníků.
Získejte více informací o službě, kterou poskytujete. Naše robustní funkce reportování předvádějí statistiky o vašem virtuálním call centru, včetně zmeškaných a přijatých hovorů, trvání hovorů, přiřazených agentů a dalších.
Díky softwaru kontaktního centra LiveAgent existují nekonečné možnosti hlášení. Segmentujte data podle dne, týdne, měsíce nebo vlastního časového období a vytvořte graf nebo graf, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám. Čím více budete informováni o službách, které poskytujete, tím více se můžete zlepšit a zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků.
Funkce automatického zpětného volání LiveAgent drží místo vašeho zákazníka v řadě. Mohou zavěsit s vědomím, že jejich číslo je zachováno, jejich místo ve frontě zajištěno a čeká je zpětné volání.
Náš software kontaktního centra nabízí jednotnou plochu vícekanálového agenta. S LiveAgent mohou vaši agenti kontaktního centra přistupovat ke všem dotazům z různých kanálů (sociální média, živý chat, e-mail, telefon) v jednom rozhraní.
Nastavte pravidla automatizace a zvyšte produktivitu a pracovní postup svého agenta. Pravidla automatizace lze použít k automatickému odesílání následných e-mailů, přidávání štítků (zpětného volání) k lístkům a dalším.
Software pro zpětné volání call centra LiveAgent je vybaven funkcí ACD, která zajišťuje bezproblémové přesměrování hovorů a vynikající zážitky zákazníků. Naše funkce ACD automaticky směruje volající k nejvhodnějšímu agentovi/oddělení podle dostupnosti, priority nebo náhodného přiřazení.
Naše webové call centrum je vybaveno výkonným systémem IVR, který je připraven provádět složité stromy IVR. Systém IVR je snadno použitelný pro začátečníky, ale dostatečně robustní, aby uspokojil potřeby profesionálního call centra.
Automatický systém zpětného volání LiveAgent převezme veškeré zvedání těžkých břemen a zajistí, aby agenti mohli pokračovat v odpovídání na hovory bez jakéhokoli přerušení. Když zákazník požádá o zpětné volání a dostane se na začátek fronty hovorů, systém automaticky vytočí jeho číslo a spojí jej s příslušným agentem kontaktního centra.
Software call centra LiveAgent automaticky zaznamenává každý příchozí a odchozí hovor. Systém může ukládat neomezený počet záznamů hovorů, které lze použít pro zajištění kvality, školení, hladké předávání lístků nebo pro právní účely.
Hybridní zobrazení lístků LiveAgent zajišťuje, že agenti kontaktního centra mohou sledovat cestu zákazníka při řešení problémů napříč více kanály, přičemž zůstávají ve stejném vlákně lístku. Hybridní toky vstupenek pomáhají agentům poskytovat bystré a personalizované odpovědi, které pomáhají zlepšovat spokojenost a loajalitu zákazníků.
Kromě softwaru call centra s plným zásobníkem je LiveAgent jediným obchodním místem pro všechny věci v zákaznickém servisu.
Propojte všechny své účty sociálních médií s naším softwarem kontaktního centra, abyste zvýšili produktivitu agentů a zajistili bezpečnost dat svých zákazníků. Software helpdesku LiveAgent se integruje s aplikacemi Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger a Viber.
Software helpdesku LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Užijte si pokročilé funkce, jako jsou proaktivní pozvánky na chat, offline formuláře, formuláře před chatem, a také zobrazení psaní v reálném čase, které vám umožní vidět, co zákazník píše do pole chatu, než stiskne odeslat. Funkce live chatu kontaktního centra LiveAgent vám pomohou zlepšit zapojení zákazníků, zvýšit prodeje a současně zvýšit spokojenost zákazníků.
Zjednodušte všechny dotazy zákazníků na centralizovanou plochu vícekanálového agenta pomocí našeho softwaru pro tiketing. Přiřaďte lístky různým oddělením a agentům a uspořádejte každý dotaz podle značek, priority nebo data přijetí. Podívejte se na cestu řešení problémů každého zákazníka od začátku do konce, napříč různými kanály podpory a ve formátu bohatém na kontext s naším hybridním streamem lístků.
Vytvořte a stylizujte svou vlastní znalostní základnu pomocí našeho editoru WYSIWYG (Co vidíte, co získáte). Zlepšete spokojenost zákazníků tím, že svým zákazníkům poskytnete svépomocné nástroje, jako jsou články s návody, časté dotazy nebo komunitní fóra.
Software webového call centra LiveAgent nabízí mnohem více než jen zpětné volání ve frontě.
Software helpdesku LiveAgent je vybaven více než 200 užitečnými funkcemi, které vám pomohou zefektivnit pracovní postup vašeho agenta a odstranit hádání ze zákaznických služeb. Zlepšete výkon svého agenta pomocí LiveAgent dnes.
Náš software kontaktního centra je navržen tak, aby dobře spolupracoval s ostatními aplikacemi. Integrujte své oblíbené položky s naším softwarem call centra, abyste dosáhli maximální efektivity agentů, a také ucelený přehled profilu každého zákazníka doplněný o předchozí nákupy a interakce s vaší firmou.
Naším hlavním cílem je váš úspěch. Zákaznická podpora LiveAgent je k dispozici 24/7, 365 dní v roce na více komunikačních kanálech včetně Twitteru, Facebooku, Instagramu, e-mailu, živého chatu, našeho zákaznického portálu nebo telefonu. Zavolejte nám, kdykoli nás budete potřebovat, rádi vám pomůžeme. Pokud potřebujete, nabízíme také podporu ve více jazycích.
Software pro zpětné volání LiveAgent byl vytvořen s ohledem na flexibilitu, škálovatelnost a týmovou spolupráci. Protože každá firma (bez ohledu na velikost nebo obor, ve kterém se nachází) má jiné potřeby, naše kontaktní centrum je plně přizpůsobitelné.
Náš software lze škálovat pro operace jakékoli velikosti a jakéhokoli účelu, ať už se vaše kontaktní centrum specializuje na příchozí zákaznický servis, odchozí prodej nebo obojí. Naši profesionální konzultanti nebo technický personál vám mohou pomoci při vytváření nejefektivnějšího a nejefektivnějšího softwarového řešení, které odpovídá vašim potřebám.
Ať už jste ve zdravotnictví, pohostinství, SaaS, automobilovém průmyslu, elektronickém obchodování nebo ve vzdělávacím průmyslu, LiveAgent lze přizpůsobit vašim potřebám.
Software kontaktního centra LiveAgent je kompatibilní s GDPR, Google OAuth Verified, šifrován HTTPS a ukládá zákaznická data v zařízeních kompatibilních s Tier-III+ nebo IV nebo PCI DSS, SSAE-16 nebo ISO 27001.
Software call centra LiveAgent je zcela založený na cloudu. Snadný přístup k výkonným funkcím automatického zpětného volání vašeho kontaktního centra každý den.
Náš software vícekanálového call centra získal jen v roce 2020 více než 20 ocenění díky svým vícekanálovým schopnostem, výkonné nativní CRM a pokročilé integraci CRM. Zjistěte, jak LiveAgent dnes vytváří bezproblémové přechody z jednoho kanálu do druhého.
Software call centra LiveAgent je nabízen za model s cenami zdarma. Nabízíme bezplatný software call centra i pokročilou placenou verzi, která obsahuje automatické zpětné volání. Náš softwarový plán placeného call centra je nabízen za dostupnou cenu. Plaťte méně a získejte větší hodnotu s LiveAgent dnes.
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím kanálů podpory, které upřednostňují. Ať už je to prostřednictvím živého chatu, e-mailu, hlasu, videa, sociálních médií nebo webového chatu, LiveAgent je připraven poskytnout bezproblémové vícekanálové zákaznické prostředí, které vaši klienti očekávají.
Poskytujte vysoce personalizované, informované a kontextově bohaté služby s naším systémem zpětného volání a užijte si lepší dlouhodobé vztahy se zákazníky, vyšší spokojenost zákazníků, lepší loajalitu zákazníků a více prodejních příležitostí.
Vyzkoušejte náš oceněný software pro zpětné volání vícekanálového call centra. Vyzkoušejte naše výkonné integrace IVR a CRM, abyste zjistili, jak můžete zajistit bezproblémové zákaznické zážitky napříč všemi kanály služeb. Požádejte o demo nebo si vytvořte bezplatnou 14denní zkušební verzi, abyste viděli vše, co software call centra LiveAgent nabízí.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Objevte nejlepší software pro interakci se zákazníky v roce 2024 s LiveAgent. Poskytujte personalizovanou podporu bez instalačních poplatků a s nepřetržitou zákaznickou podporou. Začněte zdarma bez nutnosti kreditní karty a zlepšete zákaznickou zkušenost na všech kanálech. Připojte se k lídrům jako Forbes a Airbus a využijte naše pokročilé funkce pro živý chat, sociální média a virtuální call centrum.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.
Software pro sledování volajících
Získejte více informací o softwaru pro sledování volajících. Pochopte do hloubky koncepty zákaznické podpory díky jednoduchým vysvětlením od profesionálů.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team