Váš software pro správu komunikace se zákazníky na první pohled.

Sledujte všechny interakce zákazníků z jednoho řídícího panelu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Software pro správu komunikace se zákazníky

Komunikace hraje zásadní roli ve všech aspektech podnikání. Inovativní komunikace se zákazníky při správném řízení utváří identitu značky a významně přispívá ke smysluplným a trvalým vztahům se zákazníky.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
analyze - illustration

Co byste měli vědět?

Společnosti potřebují komunikovat se svými zákazníky z různých důvodů. Aby organizace informovaly a zapojily své publikum, používají širokou škálu komunikačních kanálů a metod, jako jsou e-maily, textové zprávy, live chat, hlasové hovory, sociální sítě a další. Inovativní komunikační řešení jsou cloudové platformy, které nabízejí úzce integrované funkce, které vám zase umožňují poskytovat silné, konzistentní a pozitivní zákaznické zkušenosti. Poskytování těchto konzistentních zkušeností je pro většinu podniků výzvou, protože zákazníci jsou technicky důvtipnější a méně odpouštějí podprůměrné interakce.

Proč byste měli používat software pro správu komunikace se zákazníky?

V dnešní době zákazníci očekávají personalizované, rychlé a informované služby. Pojďme se podívat na některé klíčové statistiky a trendy v oblasti e-commerce z roku 2019:
Smiley face icon

Odliv zákazníků

41 % spotřebitelů změnilo společnost kvůli špatné personalizaci.

Vyšší útraty

48 % zákazníků utratí více, pokud je jejich zážitek personalizovaný.

Nerelevantní obsah

74 % lidí nesnáší zobrazování irelevantního obsahu..
feeling proud - illustration

Proč software pro správu komunikace se zákazníky (CCM)?

Abychom to shrnuli, efektivní správa komunikace se zákazníky znamená poskytování vysoce specifické a relevantní komunikace se zákazníky prostřednictvím kanálů, které zákazníci preferují. Aby týmy zapojené do komunikace se zákazníky mohly poskytovat takové personalizované, centralizované a efektivní zkušenosti, potřebují pokročilé nástroje. Software pro správu komunikace se zákazníky je aplikace pro komunikaci a spolupráci, která společnostem umožňuje spravovat velký objem odchozí a příchozí komunikace se zákazníky napříč řadou kanálů. Zajišťuje, aby komunikace se zákazníky byla relevantní, citlivá, konzistentní a založená na datech získaných z minulých zkušeností.

Pokročilá platforma pro správu komunikace se zákazníky

Plně vybavený software pro správu zákaznické komunikace LiveAgent je navržen tak, aby sjednotil četné kontaktní kanály a zajistil konzistenci mezi kanály. Helpdesk řešení LiveAgent typu vše v jednom poskytuje společnostem jednotný pohled na interakce se zákazníky, udržuje jasné záznamy o všech relevantních datech a bezproblémově se integruje se stávajícími podnikovými aplikacemi a systémy, aby byla zajištěna vysoce personalizovaná zákaznická zkušenost.
data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kdo využívá CCM software?

Podle nedávného průvodce trhem pro CCM od společnosti Gartner jsou CCM řešení primárně využívána v odvětvích, jako je pojišťovnictví, bankovnictví, zdravotnictví a veřejné služby, ke generování komunikace, jako jsou faktury, výpisy, korespondence nebo upozornění/oznámení.

Řízení zákaznické komunikace je široce používáno společnostmi pro marketingové a fakturační účely, takže software pro správu komunikace se zákazníky zpravidla vlastní týmy marketingu, prodeje a podpory.

Klíčové funkce nejlepšího softwaru pro správu komunikace se zákazníky

Při výběru softwaru pro správu komunikace se zákazníky je důležité vzít na vědomí klíčové funkce, které nabízí. Software by vám měl umožnit personalizovat způsob, jakým vaše společnost komunikuje se svými zákazníky, a poskytovat správné sdělení správným kanálem ve správný čas.

Křížová a vícekanálová konsolidace

Při hledání nejlepšího řešení pro správu komunikace se zákazníky, požadujte, aby poskytoval jasné, bezchybné a konzistentní zákaznické zkušenosti napříč všemi kanály (prostřednictvím telefonu, živého chatu, e-mailu a sociálních sítí.)

Přechod na cloudové služby

Dalším důležitým požadavkem moderních společností je funkčnost navržená s ohledem na optimalizaci procesů. Platformy založené na cloudových nebo hybridních řešeních tento problém řeší a snižují vysoké náklady na údržbu starších a domácích CCM systémů.

Obousměrná komunikace

Moderní CCM software by měl podporovat příchozí i odchozí komunikaci, přičemž všechny záznamy o zákaznících jsou uloženy na jednom místě. Společnosti očekávají, že budou prohlížet a spravovat všechna zákaznická data na jediném, snadno dostupném a pohodlném místě.

Pokročilé CCM řešení od společnosti LiveAgent

LiveAgent poskytuje plně vybavené řešení navržené pro správu komunikace se zákazníky. Pomocí LiveAgenta bude váš tým dobře vybaven pro vytváření, distribuci a sledování komunikace. Špičková platforma pro správu komunikace se zákazníky poskytuje vysoce přizpůsobené prostředí, které se hladce integruje se stávajícími podnikovými aplikacemi a systémy. Pokud hledáte špičkový CCM software pro zlepšení povědomí o značce a zvýšení udržení zákazníků, vyzkoušejte LiveAgent. Se svým výkonným balíčkem funkcí navrženým tak, aby maximalizoval provozní efektivitu call centra, je LiveAgent nejvíce recenzovaným a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020.
support illustration

Podívejte se na další klíčové funkce

Kromě výše uvedených funkcí by skvělý software pro správu komunikace se zákazníky měl obsahovat také výkonné nástroje pro tvorbu a analýzu zapojení zákazníků. Kliknutím na tlačítko níže si prohlédněte další klíčové funkce, které by měl výkonný CCM software obsahovat.
help desk no clue about team performance - icon

Výkonné nástroje pro tvorbu

Stále více společností volí použití specializovaného CCM řešení s vestavěnou funkcí pro vytváření a správu klíčových prvků obsahu v rámci jejich komunikace. Nejpokročilejší CCM řešení dnes poskytují vysoce výkonné možnosti vytváření nebo úprav a umožňují netechnickým uživatelům společnosti aktualizovat komunikaci bez kompromisů v kvalitě a čase.
live chat increases sales

Analytika zapojení zákazníků

Analýza dat je základní funkcí softwaru pro správu komunikace se zákazníky, protože umožňuje společnostem shromažďovat metriky pro klíčové obchodní funkce (nejvyužívanější kanály, objem tiketů, míry rozlišení, cena za kontakt). Tyto informace poskytují podnikům inteligentní statistiky založené na datech, které podporují růst příjmů a ziskovost.
Related Articles to Software pro správu komunikace se zákazníky
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi

Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x