Vytvářejte bezproblémové servisní zkušenosti díky softwaru kontaktního centra
Dnešní technicky zdatní spotřebitelé používají k oslovení společností více platforem a napříč všemi společnostmi očekávají jednotnou zkušenost. To je také důvodem, proč většina společností, orientovaných na zákazníky, již přijala řešení kontaktního centra, aby splnila nároky svých zákazníků na bezproblémový vícekanálový zážitek.
Ať už vaši zákazníci využívají jakékoli kanály – se softwarem kontaktního centra LiveAgent můžete snadno, pohodlně a efektivně spravovat všechny interakce s vašimi zákazníky z jednoho místa.
Co je software kontatkního centra?
Software kontaktního centra je nástroj, který společnostem umožňuje sjednotit komunikaci se zákazníky napříč všemi potenciálními kontaktními body a kanály. Ty mohou zahrnovat volání, VoIP, e-mail, live chat, zprávy a platformy sociálních sítí.
S rostoucím počtem podniků implementujících řešení kontaktních center se očekává, že velikost globálního trhu se systémy kontaktních center do roku 2025 dosáhne 47,76 miliardy USD.
Proč potřebujete cloudový software kontaktního centra
Cloudový software kontaktního centra odstraňuje potřebu spoléhat se na tradiční on-premise řešení. To znamená, že možnost nastavení a provozování výkonného systému kontaktního centra s robustními funkcemi již nevyžaduje nákladný hardware, infrastrukturu a profesionální IT týmy pro jeho správu.
Cloudová řešení jsou vhodná jak pro malé firmy, tak velké organizace, protože poskytují velkou škálovatelnost, flexibilitu, nabízejí vylepšené zabezpečení a nákladově jsou vysoce efektivní.
Co můžete očekávat od využítí řešení kontaktního centra
Lepší správa služeb
Reportovací a analytické možnosti systémových nástrojů kontaktního centra usnadňují manažerům monitorovat a spravovat všechny aspekty jejich servisních operací, sledovat kritické metriky služeb a získávat přehled o tom, jak si agenti vedou.
Zlepšené zabezpečení dat
Softwarová řešení kontaktního centra poskytují pokročilé funkce zabezpečení včetně šifrování dat a zálohování dat k ochraně citlivých informací zákazníků.
Vylepšená produktivita
Platformy systému kontaktního centra jsou nabité bohatou sadou funkcí, které umožňují agentům sledovat informace o zákaznících a umožňují jim rychle a profesionálně řešit problémy při zachování vysoké úrovně produktivity.
Další výhody softwaru kontaktního centra
Snížené náklady na podporu
Zefektivnění, automatizace a optimalizace procesů podpory znamená kratší doby odezvy, rychlejší řešení a méně opakovaných hovorů – to vše přispívá ke zvýšení efektivity podpory a nižším provozním nákladům.
Více příležitostí k prodejům
Díky okamžitému přístupu ke komplexním údajům o zákaznících, od osobních údajů až po historii nákupů a služeb každého zákazníka, mohou agenti v případě potřeby prodávat (křížově či up-sell) relevantní produkty nebo služby.
Vícekanálový software kontaktního centra typu vše v jednom od společnosti LiveAgent
Systém kontaktního centra LiveAgent je multikanálové, funkčně bohaté řešení, které činí vaši podporu efektivnější a vaše zákazníky šťastnější.
Plně funkční tiketování
Software kontaktního centra LiveAgent nabízí celou řadu tiketovacích funkcí, včetně inteligentí distribuce tiketů, automatizace pracovního toku, snadné správy odpovědnosti, předpřipravených odpovědí a šablon, správy SLA, rozdělování a slučování tiketů, nástroju pro spolupráci týmů, reportingu a mnoho dalších pro rychlé a efektivní řešení tiketů.
Podpora live chatu
Live chat je jednou ze základních funkcí platformy kontaktního centra LiveAgent, která umožňuje poskytovat okamžitou podporu, kterou dnešní spotřebitelé od značek očekávají.
Live chat LiveAgent je vybaven desítkami běžných i jedinečných funkcí live chatu, včetně více možností směrování chatu, proaktivních pozvánek k chatu, online sledování návštěvníků webu, zobrazení psaného textu v reálném čase a dalších.
Hovory a videohovory
Cloudové call centrum je nedílnou součástí komplexního řešení kontaktního centra LiveAgent. Umožňuje vám přijímat hovory z pevných telefonů nebo z vašich webových stránek, navrhovat i ty nejsložitější a personalizované IVR stromy, definovat pravidla pro automatizaci směrování hovorů a přesměrování hovorů, ukládat neomezené množství nahrávek hovorů a mnoho dalších.
Integrace sociálních sítí
65% lidí ve věku 18-34 let věří, že sociální sítě jsou účinným kanálem zákaznického servisu. LiveAgent se integruje s nejpopulárnějšími kanály sociálních sítí, jako je Facebook, Twitter a Instagram, aby vám pomohl sledovat a odpovídat na všechny vaše zprávy ze sociálních sítí, komentáře a zmínky o značce z jediného řídicího panelu. S LiveAgentem není třeba přepínat mezi různými účty sociálních sítí ani sledovat více zařízení.
Kompletní řešení typu vše v jednom
70% spotřebitelů upřednostňuje použití webových stránek společnosti k získání odpovědí na své otázky před kontaktováním společností pomocí telefonu nebo e -mailu. S LiveAgentem můžete rozšířit své možnosti podpory tím, že povolíte plně přizpůsobitelný samoobslužný portál se znalostní bází, častými dotazy a zákaznickými fóry, které zákazníkům umožní řešit problémy samostatně, bez nutnosti zapojení vašich agentů.
Potřebujete software kontaktního centra?
S řadou poskytovatelů softwaru kontaktního centra na trhu může být výběr toho správného složitý. Jakmile víte, jaký typ softwaru kontaktního centra hledáte, zvažte vytvoření seznamu nezbytných funkcí, které jsou potřebné pro váš tým zákaznické podpory. Zatímco některé nabízejí základní funkce kontaktního centra, jiné obsahují pokročilejší funkce. Ve společnosti LiveAgent jsme vybudovali vícekanálové řešení kontaktního centra s více než 179 funkcemi, které jsou aktuálně k dispozici spolu s více než 40 integracemi.
Proč je pro vás software kontaktního centra LiveAgent to pravé
Cloudová technologie
Užijte si rychlé nasazení, snadné použití, pokročilé zabezpečení a další výhody cloudové technologie.
Důvěřuje nám přes 30 000 společností
Přes 30 000 společností napříč různými odvětvími si vybralo LiveAgent jako svůj nástroj zákaznické podpory.
Škálovatelný a přizpůsobitelný
Software lze snadno škálovat a přizpůsobovat s ohledem na vaše specifické požadavky.
Vyberte si plán, který vaší společnosti vyhovuje
Nejlepší software kontaktního centra je ten, který dokonale odpovídá vašim obchodním cílům, potřebám vaší zákaznické podpory a vašemu rozpočtu.
LiveAgent nabízí 4 různé plány – včetně jednoho absolutně bezplatného – bez smluv, skrytých poplatků, za plně transparentní a férové ceny, každý měsíc účtována pouze reálná spotřeba. Také můžete váš vybraný plán měnit a kdykoli přidávat nebo odebírat agenty.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Šablony call centra, které budují pevné vztahy se zákazníky
Efektivní call centrum s promyšlenými skripty zajišťuje kvalitní služby a buduje pevné vztahy se zákazníky. Zkuste zdarma!
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.