LiveAgent nabízí telefonní podporu VoIP založenou na protokolu SIP jako součást svého virtuální řešení pro call centra.
Začněte poskytovat dokonalou telefonickou podporu ještě dnes – bez ohledu na vaši polohu. Poskytujte podporu z pohodlí domova, z kanceláře nebo dokonce na cestách pomocí naší nativní aplikace!
Softwarový telefon (softphone) nebo softwarový VoIP software pro call centra je nástroj, který umožňuje telefonní hovory přes internet namísto použití tradičních telefonních signálů od telekomunikačních společností.
Díky tomu, že se jedná o software, lze ho používat s počítači nebo mobilními telefony namísto specializovaného hardwaru nebo pevných telefonních linek.
LiveAgent je integrován s více než 35 mezinárodními partnery VoIP. Získejte SIP trunk za malý měsíční poplatek a rozlučte se s placením dalších minutových poplatků.
Používání softwaru softphone vám dává možnost pracovat odkudkoli. Odpovídejte na hovory z pohodlí domova, kanceláře nebo dokonce na cestách!
Technologie softphone poskytuje výhody, jako je zaznamenávání hovorů, nahrávání hovorů, přepojování hovorů, křišťálově čistý zvuk, stromy IVR a možnosti zpětného volání, aby byla podpora bezproblémová a nezapomenutelná.
Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku na trhu.
LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.
Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.
LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.
Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy IVR a zprávy menu.
LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran.
Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.
Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informačních metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.
LiveAgent softphone software může ukládat neomezený počet nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.
Pokud budete někdy potřebovat přístup k nahrávkám pro zajištění kvality, školení agentů, předávání tiketů nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.
LiveAgent je možné integrovat s několika B2B VoIP řešeními a softphone klienty, kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP.
LiveAgent kombinujeexcelentní živý chat, tiketing a automatizaci, což umožňujeposkytovat výjimečnou podporu vašim zákazníkům
Peter Komornik, CEO
LiveAgent je založen na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.
Software softphone je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory, a zprávy na sociálních médiích.
LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 hodnocený helpdesk sfotware pro malé a střední podniky.
Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazykovou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
Podívejte se na všechny partnery a integrace.
Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.
Objevte nejlepší software pro zapojení zákazníků roku 2022 s LiveAgent. Užijte si 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty a zjistěte, proč jsme nejlépe hodnoceným softwarem na trhu. Poskytujeme vícekanálovou komunikaci, automatizaci, gamifikaci a vestavěné CRM pro zvýšení výnosů a spokojenosti zákazníků. Využijte skvělý zákaznický servis 24/7 bez vstupních poplatků.
Efektivní call centrum software pro odchozí hovory
Zvyšte svou prodejní a marketingovou sílu s LiveAgent, nejlepším call centrum softwarem pro odchozí hovory roku 2023. Užijte si bezplatnou 14denní zkušební verzi bez závazků a kreditních karet. Proaktivně oslovte zákazníky, zlepšete vztahy a vytvořte více prodejních příležitostí s naším integrovaným CRM. Vyzkoušejte spolehlivou a efektivní komunikaci díky bohatým funkcím LiveAgent.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team