Propojte své kanály sociálních sítí se službou LiveAgent a organizujte všechny požadavky na zákaznický servis v jednom spolehlivém řešení. LiveAgent vám pomůže spravovat tickety z Facebooku, Instagramu, Twitteru a Viberu na jednom pohodlném místě propojeném s naším ticketovacím systémem. Udržujte vysokou úroveň interakcí na sociálních sítích a poskytujte výjimečné služby zákazníkům s jednou plně funkční komunikační platformou a nástrojem helpdesku v jednom.
Sociální podpora
Služby zákazníkům na sociálních sítích jsou relativně novou softwarovou oblastí. Jeho hlavním cílem je shromáždit všechny zprávy a zmínky o vaší značce na různých sociálních sítích do jednoho systému, ze kterého můžete komunikovat se svým publikem.
Hlavní výhodou je, že jako součást systému vícekanálového helpdesku umožňuje vidět interakce zákazníků z ostatních kanálů zákaznické podpory na jednom místě. Každá zpráva se navíc shromažďuje uvnitř univerzální schránky a poté se pomocí hybridního ticketového proudu transformuje do jednotných tiketů.
Nejlepší řešení
Nejdůležitější je zvážit všechny vaše požadavky a očekávání. V prvním kole si ověřte, zda chcete přidat další komunikační kanály a sjednotit komunikaci na jednom místě. Zkontrolujte, zda potřebujete podporu prostřednictvím chatu, e-mailu, call centra a zákaznického portálu. Další důležitou věcí, kterou je třeba zvážit, jsou funkce a integrace, které vás podpoří. V neposlední řadě porovnejte ceny a najděte nejlepší možnou hodnotu ve vašem cenovém rozpětí. nejdůležitější je zvážit všechny vaše požadavky a očekávání. V prvním kole si ověřte, zda chcete přidat další komunikační kanály a sjednotit komunikaci na jednom místě. Ověřte si, zda potřebujete live chat, e-mail, call centrum a podporu na zákaznickém portálu. Další důležitou věcí, kterou je třeba zvážit, jsou funkce a integrace, které vás podpoří. V neposlední řadě porovnejte ceny a najděte nejlepší možnou hodnotu ve vaší cenové relaci.
Připojte účty ze všech populárních platforem sociálních sítí a nechte LiveAgent spravovat vaše účty.
00:00/03:02
Správa publika
Naše integrace s Facebookem eliminuje nutnost sledovat více zařízení, účtů sociálních médií a sdílení přihlašovacích údajů. Všichni agenti mohou odpovídat na tikety z vaší univerzální schránky, takže není třeba být závislý na správci stránky na Facebooku. Využití integrace s Facebookem je snadné. Jednoduše připojte svou firemní stránku (nebo stránky!) na Facebooku k ovládacímu panelu LiveAgent a začněte. Veškeré komentáře k vašim příspěvkům na sociálních sítích nebo zmínky o vaší stránce se automaticky převedou na lístky, na které můžete odpovědět a poté je archivovat. Ve výsledku vám to může pomoci vybudovat loajální online komunitu tím, že zvýšíte angažovanost zákazníků.
Efektivní zasílání zpráv
Integrace služby Facebook Messenger společnosti LiveAgent vám umožňuje chatovat se zákazníky v reálném čase. Když vaše stránka na Facebooku obdrží přímou zprávu, je okamžitě převedena na lístek a přesunuta do řídicího panelu LiveAgent. Můžete snadno odpovídat, posílat přílohy nebo dokonce stisknout tlačítko “To se mi líbí”.
00:00/03:02
00:00/06:38
Sledujte tweety
Integrace služby LiveAgent s Twitterem umožňuje sledovat všechny @zmínky o vaší stránce nebo libovolné #hashtagy podle vašeho výběru.
Jednoduše propojte svůj účet na Twitteru s ovládacím panelem LiveAgent a vyberte, které hashtagy a zmínky chcete sledovat. Všechny sledované hashtagy a zmínky budou automaticky převedeny na tickety a mohou být automaticky přiřazeny libovolnému oddělení, které si vyberete. LiveAgent automaticky načte všechny tweety s vašimi sledovanými klíčovými slovy a vy na ně můžete začít odpovídat z ovládacího panelu.
Spravujte followery
Integrace Instagramu se službou LiveAgent vám umožňuje zobrazit příspěvky, ve kterých jste byli označeni nebo zmíněni, a odpovídat na ně, stejně jako odpovídat na komentáře k vašim příspěvkům na sociálních sítích. Díky univerzální schránce LiveAgent máte navíc všechny své t pod jednou střechou, takže nemusíte sledovat více zařízení nebo účtů. Výsledkem je, že aplikace LiveAgent šetří čas vašich agentů, zlepšuje jejich reakční dobu na dotazy a zároveň zvyšuje produktivitu agentů. Vyzkoušejte ji ještě dnes a vytvořte si ihned silnou prezentaci na sociálních sítích.
00:00/04:03
00:00/01:45
Doručené textové zprávy
Agenti mohou řešit problémy zákaznické podpory také prostřednictvím Viberu, jedné z nejoblíbenějších platforem pro zasílání zpráv. LiveAgent zefektivní všechny zprávy z této platformy do vašeho ticketovacího systému, kde se přemění na zákaznické lístky. Můžete na ně snadno odpovídat z univerzální schránky. Viber dobře funguje jako doplněk k vašim sociálním kanálům pro zákazníky, kteří preferují platformy pro zasílání zpráv. Odpovídání na zprávy Viber funguje bez problémů s ostatními komunikačními kanály ve vašem ticketingu.
Oznámení ze služby Slack
Buďte informováni o všech nových zákaznických tiketech nebo změnách jejich stavu a zároveň se bavte s kolegy. V aplikaci LiveAgent máme zabudovaný plugin Slack, takže vám nic důležitého neunikne. Stačí přepnout přepínač v nastavení a můžete dostávat oznámení ze služby LiveAgent do vyhrazeného kanálu ve Slacku. Tato integrace je velmi dobře přizpůsobitelná – můžete určit, jaký typ informací chcete dostávat, a zvolit pravidla pro zasílání oznámení konkrétním kontaktům nebo kanálům.
Podpora na WhatsAppu
WhatsApp je nejoblíbenější sociální služba pro zasílání zpráv na světě. Naše integrace umožňuje pracovníkům zákaznických služeb využívat další důležitý komunikační kanál pro zákazníky. Transformujte své zprávy na tikety pro snadné řešení a zůstaňte u svých zákazníků oblíbení díky jejich oblíbené službě pro zasílání zpráv. Jednoduše přidejte svůj účet WhatsApp do aplikace LiveAgent a začněte odpovídat na zprávy. Integrace aplikace WhatsApp dobře spolupracuje s našimi funkcemi tiketů, takže můžete poskytovat rychlejší a spolehlivější podporu.
Agenti mohou snadno odpovídat na dotazy zákazníků pomocí naší plně funkční univerzální schránky. Připojte své účty sociálních médií z Facebooku, Twitteru, Instagramu a Viberu a poskytněte kvalitní služby péče o zákazníky s vyšší efektivitou.
Zdokonalte cestu zákazníka pomocí:
Sociální média jsou vynikající pro účely zákaznického servisu. Budujte loajalitu zákazníků, řešte problémy nebo poskytněte svému publiku rady ohledně nákupu. Aplikace LiveAgent vám pomůže spravovat konverzace se zákazníky díky spoustě funkcí a organizovanému pracovnímu postupu.
Zdokonalte cestu zákazníka pomocí:
Jednoduše přidejte všechny důležité sociální kanály pro služby zákazníkům. Propojte své sociální účty, spravujte své sociální profily a vytvořte si loajální zákaznickou základnu na jejich oblíbené platformě.
Prozkoumejte všechny klíčové funkce, které vám pomohou poskytovat vynikající služby zákazníkům a zlepšit možnosti správy sociálních komunit.
Organizovaná komunikace
Jakákoli soukromá zpráva z jakékoli platformy sociálních médií je uspořádána v univerzální schránce. Nejlepší na tom je, že univerzální schránka zjednodušuje komunikaci ze všech komunikačních kanálů a pomáhá shromažďovat komunikaci se zákazníky do zaškrtávacích vláken. Všechny procesy zákaznické podpory jsou jednodušší, když jsou informace na správném místě.
Efektivní pracovní postupy
Efektivní služby zákazníkům lze dále vylepšit pomocí vlastních pravidel pro automatizaci. Ta vám mohou pomoci zajistit rychlejší a efektivnější interakce se zákazníky a zároveň vám pomohou s opakujícími se a všedními úkoly. Pravidla lze přizpůsobit a aplikovat na různé situace a úkoly, což vám pomůže vytvořit lepší pracovní postupy a rychleji třídit zprávy od zákazníků.
Kategorizace
Týmy zákaznické podpory mají různé specializace. Rozdělte pracovníky zákaznické podpory do oddělení a předejte zákazníky vždy těm správným odborníkům. Můžete také používat značky k označování dotazů nebo připomínek zákazníků. Štítky nebo také tagy, slouží jako kategorie pro doručenou poštu, takže vždy víte, jaký typ problému budete řešit.
Funkce tiketů
Zkraťte průměrnou dobu odezvy a poskytněte nejlepší služby zákazníkům díky funkcím předdefinovaných zpráv a předdefinovaných odpovědí. Jakýkoli typ odpovědi na tiket v aplikaci LiveAgent podporuje přílohy různého druhu. Neváhejte zanechat v tiketech poznámky pro své kolegy agenty a kdykoli je informovat o obavách zákazníků nebo pozitivních interakcích.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí
Zjistěte, proč společnosti začaly využívat sociální média jako jeden z hlavních kanálů služeb zákazníkům.
Nevíte, o čem byla vaše předchozí konverzace se zákazníkem, protože probíhala na jiném kanálu? LiveAgent se o to postará.
Přepínáte příliš často mezi různými typy softwaru? Nechte LiveAgent, aby to udělal za vás.
Spravujete více profilů na různých sociálních sítích? Se službou LiveAgent je můžete spravovat všechny z jednoho ovládacího panelu.
Podívejte se na některé z nejdůležitějších statistik o zákaznické podpoře na sociálních sítích a zjistěte, proč byste měli využívat sociální sítě pro zákaznickou podporu.
Přítomnost na sociálních sítích
Péče o zákazníky na sociálních sítích se ve světě podnikání stává nezbytností. Oslovte stávající i potenciální zákazníky prostřednictvím svých stránek na sociálních sítích. Poskytujte svému publiku poradenství při nákupu a zákaznický servis na sociálních sítích.
63 %
zákazníků očekává služby na sociálních sítí
Sociální média se stávají středobodem pro zákaznickou podporu. Zlepšete svou přítomnost na sociálních sítích a buďte k dispozici svému publiku.
Spokojenost zákazníků
Výzkumy ukazují, že vyřizování stížností a požadavků zákazníků prostřednictvím sociálních médií má vysokou míru spokojenosti. Přeneste svou zákaznickou podporu na správné místo a zvyšte celkovou spokojenost pomocí služby LiveAgent.
70 %
míra spokojenosti
Problémy zákazníků řešené prostřednictvím sociálních médií mají vysokou míru spokojenosti. Nešetřete na kvalitní péči o zákazníky na sociálních sítích a zlepšete ji ještě dnes.
Vytvořte věrnost
S řešením LiveAgent pro sociální sítě zvládnete interakce se zákazníky mnohem rychleji. Odpovídejte rychle a poskytujte zasvěcené rady a odpovědi na konzistentní bázi napříč vašimi sociálními kanály.
79 %
zákazníků očekává odpověď do 24 hodin
Získejte nejlepší výsledky v průzkumech spokojenosti zákazníků a zajistěte rychlou aktivitu zákaznického servisu na sociálních sítích.
Najděte si software pro podporu na sociálních sítích, který vám přinese nejlepší hodnotu a ušetří váš rozpočet. Začněte porovnávat a najděte správné funkce za správnou cenu.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.
Co dělá zákaznický servis skvělým?
Objevte tajemství skvělého zákaznického servisu na naší stránce! Naučíte se klíčové vlastnosti a získáte inspiraci z příkladů od Ritz-Carlton, Amazon či Zappos. Zjistěte, proč je kvalita služeb nezbytná pro dlouhodobou úspěšnost a jak ji dosáhnout. Vyzkoušejte platformu LiveAgent zdarma a získejte náskok před konkurencí!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team