Co je to zpětné volání zákaznického servisu?
Zpětné volání zákaznického servisu je softwarová funkce call centra IVR ((interaktivní hlasová odezva). V podstatě se jedná o automatické zpětné volání, které je zcela prováděno softwarem call centra .
Proč zákazníci požadují zpětné volání?
Zákazníci požadují zpětné volání ze tří hlavních důvodů:
- Nechtějí čekat ve frontě nebo až budou vyzváni
- Linka je obsazená / fronta čekání je příliš dlouhá
- Nejsou k dispozici agenti, kteří by hovor přijali (například mimo pracovní dobu).

Jak se provádí automatické zpětné volání?
Jakmile zákazník požádá o zpětné volání, hovor je obvykle okamžitě ukončen. Systém však uchovává telefonní číslo volajícího a zařazuje jej do fronty volání. Jakmile se telefonní číslo dostane do fronty, systém automaticky vytočí uchovávané telefonní číslo a spojí volajícího s určeným agentem kontaktního centra.
Proč jsou zpětná volání užitečnou funkcí?
Funkce automatického zpětného volání je užitečná, protože může:
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
- Snížení námahy zákazníků
- Snížení počtu opuštěných hovorů
- Zkrácení front volání
- Prezentujte více prodejních příležitostí
- Zvýšení produktivity agentů
- Poskytněte více informací o svém call centru
Jak můžete tuto funkci implementovat v aplikaci LiveAgent?
Chcete-li začít používat funkci zpětného volání IVR, musíte k účtu LiveAgent připojit telefonní číslo VoIP. Po jeho připojení je třeba vytvořit skript IVR a nahrát zprávy IVR. Chcete-li si prohlédnout kompletního průvodce nastavením IVR, podívejte se na tento článek.
Dále je třeba přidat skript zpětného volání do skriptu IVR podle tohoto návodu. Po dokončení klikněte na tlačítko uložit a otestujte funkci zavoláním na telefonní číslo, které je integrováno s vaším účtem LiveAgent.
Poslechněte si výzvy v nabídce IVR a stiskněte požadované číslo na klávesnici (například “Stisknutím 4 požádáte o zpětné volání). Váš hovor by měl být okamžitě ukončen a měl by začít vyzvánět uvnitř ovládacího panelu LiveAgent, dokud jej nezvedne agent. Jakmile jej zvedne, aplikace LiveAgent automaticky vytočí vaše číslo zpět a vytvoří automatické zpětné volání.



Pokud vás zajímá, jak funguje funkce automatického zpětného volání, určitě si přečtěte článek Co je funkce automatického zpětného volání?. Dozvíte se, jak může tato funkce zvýšit spokojenost vašich zákazníků a také jak snížit počet opuštěných hovorů.