Co je to záznamník kontrol?
Sledujte účet a změny provedené uživateli a zástupci vašich zákazníků. Záznamník kontrol je skvělá funkce, která vám to umožní. Jedná se o chronologický soubor záznamů. Tento doklad o činnostech automaticky sleduje akce, jako jsou např.: přihlášení uživatele, zobrazení tiketu uživatelem, změna tagů, opuštění tiketu uživatelem, pořadí tiketu, hlasová zpráva tiketu, přenos tiketu a mnoho dalších. Ve vašem LiveAgent můžete použít vlastní filtr záznamníku kontrol, který zobrazí pouze určité činnosti nebo vybraného zástupce zákazníka.
Spolu s protokoly aktivit poskytuje ucelenější pohled na každodenní aktivity vašeho agenta.
Ve svém LiveAgentu můžete použít vlastní filtr protokolu auditu, který zobrazuje pouze určité aktivity nebo vybrané zástupce zákazníků.
Přečtěte si více o Záznamníku kontrol v LiveAgent.
Po přečtení o záznamníku kontrol byste mohli mít zájem zjistit více o tom, jak zabezpečení helpdesku chrání vaše data. Tato stránka podrobně vysvětluje bezpečnostní funkce, včetně dvoufázového ověření a HTTPS šifrování.
Dále se můžete podívat na záznamník kontrol, kde se dozvíte, jak automaticky sledovat akce a využívat vlastní filtry pro záznamy. To vám pomůže lépe monitorovat činnosti ve vašem systému.
Pokud vás zajímají způsoby, jak zlepšit organizaci vašich tiketů, prozkoumejte stránku o označení tiketů. Zde se dozvíte, jak přidávat a filtrovat tagy pro efektivnější správu tiketů.
Také by vás mohlo zajímat, jak efektivně spravovat vaše zákaznické služby pomocí call centra. Tato stránka vám poskytne informace o výběru správného call centra a základních vlastnostech pracovníků zákaznického servisu.