Co je zákaznický formulář?
Skvělá zákaznická podpora zvyšuje spokojenost a loajalitu zákazníků. Pro poskytování lepší podpory je nutné mít o zákaznících více informací. Jedním ze způsobů, jak je získat, je zákaznický formulář. Dozvíte se, kolikrát zákazník již společnost kontaktoval, jaké má preference a mnoho dalšího.
Tyto zákaznické formuláře mohou po komunikaci se zákazníky vyplňovat také agenti. Agenti pak mají více informací a mohou zákazníkům pomoci rychleji a lépe.
Frequently Asked Questions
Co je zákaznický formulář?
Zákaznický formulář je jedním z formulářů, které vám umožňují získat více informací o vašich zákaznících. Vyplnit je může jak klient, tak zprostředkovatel po kontaktování klienta. Díky takto získaným informacím mají agenti o klientovi širší představu.
Jak přejít na zákaznický formulář v LiveAgent?
Zákaznické formuláře LiveAgent jsou k dispozici v panelu agenta. A jsou k dispozici agentům se všemi dostupnými rolemi. Díky tomu může agent snadno získat informace o klientovi, jehož případ řeší.
Jak upravit zákaznický formulář v LiveAgent?
Chcete-li přejít do zákaznických formulářů v aplikaci LiveAgent, přejděte do části "Konfigurace". Tam najdete odkaz na zákaznický formulář a můžete jeho podobu upravit a přizpůsobit podle potřeby..
Po přečtení aktuální stránky by mohla být zajímavá návštěva stránky o zabezpečení helpdesku. Zde se dozvíte, jak pomocí různých bezpečnostních funkcí zlepšit ochranu vašeho zákaznického servisu.
Další užitečnou stránkou může být článek o call centru zákaznické služby. Zde zjistíte, jak vybrat to správné call centrum pro vaši firmu a jaké jsou základní vlastnosti pracovníka zákaznického servisu.
Pokud vás zajímá, jak efektivně využívat funkci Vyhledat & Nahradit, přečtěte si tento článek. Naučíte se, jak může tato funkce zjednodušit vaše každodenní úkoly.
A konečně, pro lepší pochopení základů helpdesk podpory, navštivte tuto stránku. Zjistíte, co je helpdesk podpora a jak může zlepšit vaše zákaznické služby.
Pokud využíváte Formuláře Google, zajímavý může být článek o jejich integraci s LiveAgentem. Naučíte se, jak propojit Formuláře Google s LiveAgentem přes Zapier a jaké výhody to přináší.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"