Co je žadatel?
Žadatel je označení pro osobu, která vytvoří požadavek na helpdesk prostřednictvím jakéhokoli kanálu. Je samozřejmě zařazen mezi ostatní zákazníky helpdesku.
Všechny tikety mají u svého jména většinou údaje o žadateli. To poskytuje větší kontext lidem, kteří se danými tikety zabývají. Znamená to, že pracovníci vyřizující tikety vědí, zda žadatelé v minulosti vznesli tikety týkající se totožných problémů, jaká byla míra jejich spokojenosti s některým z těchto dřívějších jednání, jaký mají společenský vliv atd.
Frequently Asked Questions
Kdo je žadatel?
Žadatel je osoba, která vytvoří požadavek na helpdesk pomocí jakéhokoli kanálu, který má k dispozici.
Jaká jsou oprávnění žadatele?
Žadatel je klientem. Má tedy všechna práva, která má zákazník, který se obrací na zákaznický servis. V závislosti na tom, jaké komunikační kanály používá, má taková oprávnění (pokud kontaktuje prostřednictvím chatu, může například odeslat soubor).
Kde najdete data o žadateli v LiveAgent?
Údaje o žadateli naleznete na panelu Tikety vedle jeho jména v seznamu. Údaje, které zde lze nalézt, zahrnují informace o tom, zda se klient již dříve obrátil na zákaznický servis nebo zda již nahlásil zprávu o stejném problému, jaká byla úroveň služeb a jaký má společenský vliv.
Pokud vás zajímají další způsoby, jak zlepšit zákaznickou podporu, podívejte se na 15 osvědčených postupů pro helpdesk. Zde se dozvíte, jak efektivně využít správný software a jak zajistit kvalitní služby. Pro zajištění bezpečnosti vašeho helpdesku je důležité znát klíčové zabezpečovací funkce. Na stránce o zabezpečení helpdesku najdete užitečné tipy, jak chránit citlivé údaje zákazníků. Pokud se chcete seznámit s funkcemi a výhodami helpdesk portálu, navštivte stránku helpdesk portál. Zde se dozvíte, jak může portál usnadnit komunikaci se zákazníky. Pro více informací o tom, co je to helpdesk podpora, navštivte stránku, kde se dozvíte, jak efektivně řešit dotazy zákazníků. A pokud vás zajímají mobilní řešení, prozkoumejte mobilní helpdesk aplikace, které umožňují zákaznickou podporu na cestách.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"