Co je výhradně e-mailová podpora?
Výhradně e-mailová podpora je technika využívaná některými společnostmi. Jediný způsob, jak mohou zákazníci kontaktovat firmu, je přes e-mail. Žádná jiná platforma neexistuje.
Výhradně e-mailová podpora má své zápory, jelikož zákazníci nemohou sledovat průběh jejich stížnosti a nemají přístup k Centru pomoci. To může vést ke špatné zkušenosti zákazníků a negativním recenzím, což poškodí reputaci firmy. Tímto způsobem může firma dokonce přijít o zákazníky.
Přes e-mail navíc zákazníci obvykle obdrží e-mail s odpovědí později, než potřebují.
Frequently Asked Questions
Jak definovat výhradně e-mailovou podporu?
Výhradně e-mailová podpora znamená takovou podporu, která je dostupná pouze přes tento jediný kanál. Toto řešení má jak své výhody, tak nevýhody. Na jednu stranu je jednodušší, protože víme, že všechny znalosti o zákaznickém servisu jsou shromážděny na jednom místě, ale na druhou stranu velká část zákazníků nerada používá e-mail, takže je lepší nabídnout jiný komunikační kanál.
Jak přesně funguje výhradně e-mailová podpora?
Podpora pouze po e-mailu znamená, že zákazník musí v případě problému s přepravou zboží nebo prostě jen k získání odpovědi na svou otázku kontaktovat firmu pomocí e-mailu. Celá (nebo téměř celá) zákaznická služba se tedy zabývá tímto jedním komunikačním kanálem.
Lze v LiveAgentu nabízet podporu výhradně po e-mailu?
S LiveAgentem samozřejmě také můžete používat výhradně e-mailovou podporu, nicméně k ní vám navíc nabízí i spoustu dalších kanálů, přes které se s vámi mohou zákazníci spojit, a to mnohem pohodlnější cestou. Přidání dalších kanálů vašim agentům nepřidělá žádnou práci navíc, jelikož mohou vše ovládat z jednoho místa.
Pokud vás zajímá více o zlepšení zákaznického servisu, přečtěte si náš článek o tom, jak „zlepšit zákaznický servis“. Tento článek vám poskytne tipy a triky, jak posunout vaše služby na další úroveň.
Pro lepší pochopení základů, co je „helpdesk podpora“, se podívejte do našeho slovníku pojmů. Pomůže vám porozumět, jak efektivně spravovat dotazy zákazníků a zajišťovat jejich spokojenost.
Pokud vás zajímají bezpečnostní otázky ve vašem helpdesku, článek o „zabezpečení helpdesku“ je pro vás ideální. Zjistíte, jak chránit data vašich zákazníků a zachovat důvěryhodnost.
A konečně, pokud potřebujete inspiraci pro následné e-maily, náš článek o „šablonách e-mailů pro následné hovory“ vám poskytne užitečné příklady. Naučíte se, jak efektivně komunikovat po telefonních hovorech a posílit vztahy se zákazníky.