Co je VoIP volající?
Telefonování pomocí hlasového internetového protokolu (VoIP) se liší od telefonování přes tradiční telefonní společnosti. Volající přes VoIP používá k přenosu hovoru digitální signál prostřednictvím internetového připojení. Pokud firma používá hovory VoIP, je nezbytné nastavit identifikaci volajícího a další funkce, aby byla vnímána jako legitimní volající.
Je VoIP volající podezřelý?
Způsob, jakým někteří lidé používají technologii VoIP, může vzbuzovat podezření. Vžijte se do situace člověka, který denně přijímá velké množství telefonních hovorů. Ve většině případů jsou hovory z klasických telefonů a mobilních telefonů opatřeny identifikací volajícího. Tyto informace o volajícím usnadňují dané osobě rozhodování, zda hovor přijmout, či nikoli. Bohužel někteří volající přes VoIP zneužívají tuto technologii k uskutečňování hovorů tím, že manipulují s ID volajícího a provádějí další změny. Čtěte dále a dozvíte se o těchto praktikách více.
Jak zablokovat nechtěné VoIP hovory?
Přijímání nevyžádaných hovorů může být velmi nepříjemné, zejména když se soustředíte na práci. Naštěstí existuje několik způsobů, jak nechtěné hovory VoIP zablokovat nebo se jim vyhnout.
Kontaktujte svého poskytovatele VoIP služeb. Zeptejte se svého poskytovatele na blokování a filtrování hovorů a související funkce.
Zvedejte pouze čísla s rozpoznatelným ID volajícího. Další možností je přijímat hovory pouze z telefonních čísel, která znáte. U všech ostatních nechte hovor spadnout do hlasové schránky. Důsledný volající s legitimním účelem (např. hovor od vašeho lékaře nebo zubaře) nebude mít obavy zanechat hlasovou zprávu.
Nahlašte nelegální volající. Nežádoucí volající mohou být nelegální, pokud jste přidali své telefonní číslo do registru “nevolat”. Další informace naleznete na webových stránkách donotcall.gov.
Jak vyhledat ID VoIP volajícího?
Jedním ze způsobů, jak identifikovat oprávněné hovory, je vyhledání telefonního čísla hovoru VoIP. Vyhledejte telefonní číslo přes Google. Zjistěte, zda je telefonní číslo spojeno s legitimní společností, nebo zda bylo nahlášeno jako nežádoucí volající. Kromě toho můžete použít službu pro vyhledávání informací o volajícím podle jeho čísla, jako je USPhoneBook.com.
Mějte na paměti, že někteří lidé mohou používat nefixní číslo VoIP, které není spojeno s fyzickou adresou. Například častí cestovatelé mohou používat nefixní číslo VoIP, protože jsou často na cestách. Ověření nefixního čísla VoIP je náročnější, neboť tato telefonní čísla nemusí být ve vyhledávání informací o volajícím podle jeho čísla zobrazena.
Pokud se obáváte nevyžádaných a nechtěných příchozích hovorů, ujistěte se, že je vaše telefonní číslo uvedeno v registru “Nevolat”, který je k dispozici na adrese donotcall.gov.
Funguje při VoIP hovorech ID volajícího?
ID volajícího někdy funguje i v síti VoIP. Když si zákazníci zaregistrují telefon VoIP, mají možnost volby, co se má zobrazit v podobě ID volajícího. Například volající, který používá číslo Google Voice, může použít funkci nazvanou “anonymní ID volajícího” a skrýt tak své ID volajícího pro všechny hovory. Kromě toho může každý, kdo volá v USA, zadat před voláním předvolbu “*67” a skrýt tak svou identifikaci volajícího.
Business owners may want to set a policy for their company about using caller ID. For example, your sales team might struggle with getting people to answer their outgoing calls when calling without caller ID. In that case, you might experiment with requiring caller identification to improve sales agent productivity (e.g., make more successful outbound calls).
Jaké jsou výhody zobrazení ID volajícího?
Instalace VoIP ID volajícího je pro majitele firem výhodná v několika ohledech, aniž by se vzdali potenciálních úspor nákladů na VoIP.
lepší zákaznické služby – U odchozích hovorů zákaznického servisu uvádějte ID volajícího, neboť díky němu vás budou považovat za legitimního volajícího.
efektivita kancelářských pracovníků – Zaměstnanci vaší kanceláře musí vést telefonické hovory s klíčovými dodavateli. Díky použití identifikace volajícího při odchozích hovorech s dodavateli je nepravděpodobné, že by váš hovor byl zablokován opatřeními pro detekci spamu.
vyhněte se vyšetřování ze strany orgánů činných v trestním řízení – u firem, které používají identifikaci volajícího, je méně pravděpodobné, že budou provádět spamové hovory. Díky tomu se můžete soustředit na prodej a služby zákazníkům, a ne na vyšetřování ze strany orgánů činných v trestním řízení.
Pokud si nejste jisti, jak nastavit identifikaci volajícího, požádejte svého poskytovatele VoIP o rady pro používání jeho softwaru.
Jak nastavit zařízení, aby zobrazovalo ID jméno VoIP volajícího?
Nastavení telefonní služby VoIP tak, aby zahrnovala identifikaci volajícího, je jednoduché. Postupujte podle následujících kroků.
Začněte testováním nastavení identifikace volajícího VoIP zavoláním na mobilní telefon. Možná již máte identifikaci volajícího nastavenou. V takovém případě požádejte ostatní zaměstnance, včetně obchodního týmu, aby ověřili, zda je identifikace volajícího nastavena i u nich, a to tak, že zavolají na svůj mobilní telefon.
Porovnejte běžný telefon s identifikací volajícího VoIP. Nyní je na řadě uskutečnit další testovací hovor pomocí běžného nebo analogového telefonu, pokud jej máte. V ideálním případě by se ID volajícího na VoIP i běžném telefonu shodovalo.
Přijměte důslednou politiku identifikace volajícího. Zvažte stanovení zásad pro všechny zaměstnance a smluvní partnery ve vaší společnosti. Například název vaší společnosti by se měl u všech volajících zobrazovat stejně.
Set up your call center
LiveAgent offers many useful features and integrations not only for call centers, but for live chat as well. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Co je VoIP volající?
VoIP volající uskutečňuje hlasové hovory pomocí protokolu VoIP (Přenos hlasu přes internet), nikoli pomocí tradičních analogových zařízení. Telefonní systémy VoIP využívají k uskutečnění hovorů širokopásmové připojení namísto analogových telefonních linek.
Je VoIP volající podezřelý?
Záleží na tom, jak používáte funkce správy ID volajícího. Volání z neidentifikované služby VoIP může být považováno za podezřelé. Abyste se vyhnuli tomu, že budete vnímáni jako podezřelí, nastavte identifikaci volajícího pro všechny své telefonní systémy VoIP.
Jak zablokovat nechtěné VoIP hovory?
Existují různé způsoby, jak se vyhnout nechtěným hovorům VoIP. Můžete začít přidáním svého telefonního čísla do registru nevolat. Dále můžete přidat konkrétní telefonní čísla do seznamu blokovaných čísel. Váš poskytovatel telefonních služeb může rovněž disponovat dalšími funkcemi pro blokování nechtěných hovorů.
Jak vyhledat ID volajícího?
ID VoIP volajícího můžete vyhledat několika různými způsoby. Začněte vyhledáváním telefonního čísla ve službě Google a podívejte se, co najdete. Pokud na internetu nic nenajdete, můžete použít službu pro vyhledávání informací o volajícím podle jeho čísla. Pokud ani těmito způsoby nenajdete žádné informace, může být telefonní číslo zcela nové, nebo může jít o podezřelé číslo. V takovém případě nechte hovor přepojit do hlasové schránky a pak se rozhodněte, zda chcete zavolat zpět.
Funguje přes VoIP ID volajícího?
Ano, identifikace volajícího přes VoIP funguje. Majitelé firem si však mohou zvolit, jak a kdy ji budou používat. Některé služby například umožňují uživatelům telefonovat anonymně. Chcete-li se vyhnout stížnostem a zmatkům ze strany spotřebitelů, nastavte správu ID volajícího u všech svých VoIP hovorů.
Jaké jsou výhody viditelného ID volajícího při VoIP hovorech?
Používání funkce ID volajícího v telefonu VoIP má několik výhod. Například váš obchodní tým může mít větší úspěšnost při odchozích hovorech. Dále je větší pravděpodobnost, že zaměstnanci kanceláře budou vést rozhovory se zákazníky. Přidáním identifikace volajícího do všech vašich telefonů nebudete působit jako VoIP spam.
Jak nastavit zařízení, aby zobrazovalo ID jméno volajícího?
Konkrétní kroky pro nastavení jména VoIP volajícího se liší v závislosti na službě. Prvním krokem je uskutečnit hovor VoIP na mobilní telefon a zjistit, zda je funkce ID volajícího aktivní. Pokud je aktivní, zkontrolujte u ostatních osob, zda se ID volajícího vaší společnosti zobrazuje konzistentně. Pokud chcete pomoci s nastavením identifikace VoIP volajícího, obraťte se na svého poskytovatele VoIP, který vám poskytne další pomoc.
Pokud jste se dozvěděli o tom, kdo je VoIP volající, můžete se podívat na další články, které vám pomohou lépe porozumět této technologii. Prozkoumejte, jak můžete blokovat VoIP hovory, což vám poskytne náhled na možnosti ochrany před nechtěnými voláními.
Přemýšlíte, jaké jsou nevýhody VoIP? Tento článek vám poskytne přehled o možných problémech, které s touto technologií můžete zažít. Pokud zvažujete použití VoIP ve vaší domácnosti nebo firmě, zjistěte, jak funguje telefonní služba VoIP a jaká vybavení budete potřebovat.
Call centrum zákaznické služby
Objevte, jak call centrum zákaznické služby může posílit spokojenost vašich zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Zjistěte, jak vybrat kompetentní tým s technickými znalostmi, integrovat CRM a efektivně řídit komunikaci. Prozkoumejte klíčové povinnosti a vlastnosti pracovníků, které zajistí výjimečnou zákaznickou zkušenost. Navštivte nás a získejte přehled, jak zlepšit své služby pomocí špičkového softwaru pro call centra.