Co jsou vlastní role agentů?
Když se do LiveAgentu přidá nový uživatel, je potřeba definovat roli agenta. Role určují agentovi povinnosti a pravomoci. V LiveAgentu si můžete vybrat jednu z přednastavených rolí.
V LiveAgentu najdete některé přednastavené typy uživatelů, jako majitel, administrátor a agent.
Někteří pracovníci podpory však vyřizují specifický druh žádostí a dotazů, takže je pro ně potřeba vytvořit individuální roli. V takovém případě je nutné vytvořit vlastní roli agenta.
LiveAgent zatím nenabízí vlastní role agentů.
Frequently Asked Questions
Co jsou vlastní role agentů?
Vlastní role agentů jsou individuální role pro agenty, kteří se zabývají zvláštním typem dotazů. Jsou přizpůsobené potřebám konkrétních zákazníků. Standardní role v LiveAgentu jsou majitel, administrátor a agent.
Jak používat vlastní role agentů v LiveAgentu?
V LiveAgentu zatím bohužel nejsou k dispozici žádné vlastní role agentů. V současné chvíli si můžete vybrat ze tří klasických rolí, které mají přesně vymezené povinnosti a pravomoci.
Lze v LiveAgentu upravovat role agentů?
Momentálně v LiveAgentu nelze upravovat role agentů, neboť tato funkce zatím není dostupná. Změny lze provádět pouze v rámci tří klasických rolí, pokud k tomu tedy máte oprávnění.
Pokud jste se právě dozvěděli o vlastních rolích agentů, dalším krokem může být prozkoumání, jak časté dotazy mohou zlepšit vaši zákaznickou podporu. Také se podívejte na to, jak může správné nastavení časových pravidel zefektivnit práci vašich agentů a zajistit spokojenost zákazníků.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"