Co je vlákno tiketu?
Vlákno tiketu je v podstatě to samé jako tiket. Zákazníci někdy mluví o tiketovém vlákně jako o tiketech a naopak. Běžně termínem “Vlákno tiketu” myslí veškerou dostupnou komunikaci v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů, otázek a odpovědí ze strany jak zákazníka, tak agenta.
Frequently Asked Questions
Co je vlákno tiketu?
Vlákno tiketu je to samé jako tiket. Jedná se tedy o upozornění, které bylo přijato v systému a přeměněno na tiket. Vláknem se rozumí veškerá korespondence dostupná v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů či odpovědí zákazníka a agenta.
Jak se dostat k vláknům tiketů?
K vláknům tiketů mají přístup všichni agenti, kteří k nim byli přiděleni a se kterými byl tiket sdílen, ale také administrátoři a vlastník.
Kde si lze v LiveAgentu prohlížet tiketová vlákna?
Agenti si mohou v LiveAgentu pomocí ovládacího panelu vlákna tiketů prohlížet, a to v sekci Tikety.
Po přečtení této stránky o vláknech tiketů by vás mohly zajímat další užitečné zdroje. Pokud chcete zlepšit vaši zákaznickou podporu, podívejte se na šablony tiketů, které jsou zdarma k dispozici a mohou zefektivnit váš pracovní proces. Další užitečnou funkcí je Vyhledat & Nahradit, která nabízí zkušební verzi zdarma a usnadňuje správu velkých objemů textu. Nezapomeňte také zjistit více o odpovídání, což je klíčová součást efektivní komunikace se zákazníky.