Co je uživatelská chyba?
Problémy, které nastanou na straně uživatele, se nazývají “uživatelská chyba”. Je-li z vaší strany vše v pořádku, ale uživatel si přesto stěžuje na nějakou chybu, je pravděpodobné, že je chyba na jeho straně.
Frequently Asked Questions
Co je uživatelská chyba?
Uživatelská chyba je chybou člověka, který operuje s počítačovým systémem.
Jak odhalit uživatelskou chybu?
Uživatelskou chybu lze odhalit pomocí sledovacího softwaru, jakož i analýzou vašich znalostí o tom, co uživatel dělal.
Jak nejlépe přistupovat k uživatelské chybě?
Nejlepší přístup k uživatelské chybě je, že se tak stalo z nějakého konkrétního důvodu, přičemž prostou analýzou toho, co uživatel dělal, můžete problém snadno vyřešit.
Pokud vás zajímá, jak efektivně odpovídat na dotazy zákazníků, podívejte se na článek Odpovídání (Vysvětleno). Zjistíte, co všechno zahrnuje kvalitní zákaznická podpora a jak ji můžete zlepšit.
Chcete se dozvědět více o kontaktech na helpdesk společnosti Twitter? Pak navštivte stránku Kontakty helpdesku Twitter - LiveAgent. Tady najdete užitečné informace, které vám pomohou lépe komunikovat s podporou této platformy.
Pro ty, kteří chtějí vytvořit efektivní bázi znalostí, je tu článek Vytváření znalostní báze | LiveAgent. Zjistíte, jaké výhody může mít dobře strukturovaná báze znalostí pro vaši společnost i zákazníky.
Pokud hledáte osvědčené postupy pro helpdesk, určitě si přečtěte článek 15 osvědčených postupů pro helpdesk (+video). Najdete zde mnoho užitečných tipů, jak zlepšit efektivitu a kvalitu vašich služeb.
A nakonec, pokud chcete lépe porozumět významu zákaznického servisu, doporučujeme článek Co je to zákaznický servis a proč je důležitý? (+ tipy) | LiveAgent. Dozvíte se, proč je kvalitní zákaznická podpora klíčová a jak ji můžete ve své firmě implementovat.