Co je uzavřený tiket?
Konečný stav tiketu se obvykle označuje jako “uzavřený”. Osvědčené postupy v oboru vyžadují, aby zákazník, a nikoli agent, byl tím, kdo tiket uzavře poté, co změní stav tiketu na “vyřešeno”, což znamená, že žadatel s řešením souhlasí. Pokud zákazník nesouhlasí, může na tiket pouze reagovat a ten bude vyřazen ze zásobníku “Vyřešeno”.
Frequently Asked Questions
Jak definovat uzavřený tiket?
Uzavřený tiket je konečný stav tiketu. Po udělení stavu "uzavřený" by měl následovat stav "řešení". Status "uzavřen" znamená, že klient s řešením souhlasí a agent považuje záležitost za uzavřenou.
Uzavírá LiveAgent automaticky tikety?
LiveAgent umožňuje automatické uzavírání tiketů. Pokud chcete tuto možnost nastavit, musíte vybrat pravidlo, které určí, kdy má být konkrétní tiket uzavřen. Jakmile systém pozná, že má tiket uzavřít, učiní tak automaticky.
Jak získat přístup k seznamu uzavřených tiketů?
Pokud chcete získat přístup ke svým uzavřeným tiketům, musíte vstoupit do aplikace LiveAgent a vybrat tikety. Tam můžete najít kategorii uzavřených tiketů a také filtrovat a vyhledávat v dalších kategoriích tiketů.
Pokud vás zajímají různé šablony pro efektivní správu tiketů, určitě si nenechte ujít šablony tiketů zdarma. Tyto šablony vám mohou pomoci zefektivnit vaši zákaznickou podporu a ušetřit čas.
Zajímá vás, jak využít funkci pro vyhledávání a nahrazování v rámci vašeho helpdesku? Přečtěte si více o Vyhledat & Nahradit funkci, která vám může usnadnit práci s velkým množstvím dat.
Pro lepší pochopení, co je to helpdesk portál, navštivte naši stránku, kde najdete podrobné vysvětlení této užitečné funkce. Tento portál může zlepšit komunikaci mezi vámi a vašimi zákazníky.
Chcete vědět více o helpdesk podpoře? Tento článek vám ukáže, jak může helpdesk podpora zefektivnit vaši zákaznickou službu a zvýšit spokojenost vašich klientů.
Pokud hledáte informace o tom, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu, podívejte se na stránku o call centru zákaznické služby. Dozvíte se zde také, jaké jsou povinnosti a vlastnosti pracovníků v call centru.
A pokud je pro vás důležité zabezpečení vašeho helpdesku, doporučujeme přečíst si více o zabezpečení helpdesku. Tento článek vám přiblíží důležité bezpečnostní prvky, které pomohou chránit vaše data a zajišťují soulad s GDPR.