Co jsou Úlohy CRON?
Úlohy Cron pomáhají plánovat a spouštět určité úlohy na serveru. Úlohy Cron se používají k automatizaci úloh, které se pravidelně spouštějí na pozadí, např. ve webových aplikacích, jako je LiveAgent. Cron je organizátor úloh nebo úkolů založený na čase v operačních systémech založených na Unixu (Mac OS, Linux, FreeOSBD atd.). Tyto naplánované úlohy nebo úlohy se označují jakoÚlohy CRON.Existují různé okolnosti, kdy online aplikace může potřebovat, aby určitá úloha běžela pravidelně. Například hromadné odesílání e-mailů nebo načítání dat.
Syntaxe
Tady je jednoduchá úloha cron:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Co jsou Úlohy CRON?
Cron úloha je příkaz, který se používá k plánování úloh, které se mají v budoucnu provést. Nejčastěji se používá k plánování úloh, které se mají provádět pravidelně, například oznámení každé pondělí ve 12.00.
K čemu se úlohy CRON používají?
Úlohy Cron lze použít, pokud máte web, na kterém mají účty datum vypršení platnosti. Cron pak lze naprogramovat tak, aby automaticky deaktivoval nebo odstranil data účtu. Další funkcí může být hromadné odesílání denních e-mailů. Úlohy Cron můžete použít také ke kontrole obsahu webu. Cron Jobs vám pak umožní najít nefunkční odkazy.
Můžete nastavit Úlohy CRON v LiveAgent?
Úlohy Cron lze nastavit v aplikaci LiveAgent. Za tímto účelem otevřete plochu Úlohy Cron a klikněte na tlačítko "Úloha Cron". Poté nastavte interval spouštění cronu a zkopírujte adresu URL úlohy Cron. Do pole "URL pro připojení" zadejte: http://www.example.com/scripts/jobs.php. Dále vyberte frekvenci cronových úloh. Po kliknutí na tlačítko "Vytvořit úlohu cron" je vše nastaveno.
Pokud vás zajímají další detaily ohledně CRON úloh, můžete si přečíst článek Co jsou Úlohy CRON?. Tento článek vysvětluje, jak CRON úlohy fungují a jak mohou usnadnit automatizaci vašich procesů.
Pokud chcete lépe pochopit, jak může být zlepšena zákaznická podpora, přečtěte si článek Want to improve your customer service?. Tento článek nabízí užitečné tipy a strategie, jak zlepšit komunikaci se zákazníky.
Pokud vás zajímají moderní softwarová řešení, článek Software jako služba (SaaS) je pro vás ideální. Zjistíte, jak SaaS může zefektivnit vaše podnikání a jaké výhody nabízí.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!