A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently Asked Questions
Co je tlačítko chatu?
Tlačítko live chatu je ikona, která se nachází na webových stránkách a umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu. Díky tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálném čase, máte šanci rychle reagovat na zprávy klientů.
Kde by mělo být tlačítko chatu umístěno?
Tlačítko live chatu by mělo být umístěno na každé stránce webu na viditelném místě. Klient by neměl mít problém ho najít. Díky tomu může získat rychlou odpověď na otázku, která ho trápí.
Lze v LiveAgentu personalizovat tlačítko chatu?
Live chat vám umožní rychle odpovídat na dotazy zákazníků. Tomu by mělo být přizpůsobeno tlačítko chatu, které by mělo být na vašich stránkách. V aplikaci LiveAgent máte možnost tlačítko personalizovat. Přejdete-li na záložku Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu a kliknete na tlačítko Vytvořit, zobrazí se možnost vytvoření tlačítka. Můžete si vybrat z dostupných stylů: konverzační bublina, boční, rohové nebo vestavěné. Můžete si také vytvořit své vlastní nahráním obrázku nebo napsáním vlastního kódu. V dalším okně můžete změnit text, polohu a barvy tlačítek.
Po přečtení detailů o tlačítku chatu, možná vás bude zajímat, jak může zlepšit zákaznický servis. Tato stránka nabízí přehled bezpečnostních funkcí, které mohou zvýšit efektivitu vašeho helpdesku. Dále se můžete podívat na call centrum zákaznické služby, kde najdete rady, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu a jaké jsou jeho základní vlastnosti. Pokud vás zajímá, jak efektivně spravovat živý chat, článek o softwaru živého chatu pro agentury poskytuje praktické tipy a výhody tohoto nástroje. A nakonec, pokud chcete rozšířit své znalosti o zákaznické podpoře, doporučuji navštívit stránku o helpdesk podpoře, kde se dozvíte, co vše obnáší tato služba.
Objevte výhody chatovací služby pro efektivní zákaznickou podporu! Naše online technologie umožňuje textovou komunikaci v reálném čase, integraci s CRM a využití AI chatbotů. Zajistěte personalizovanou interakci a zvyšte efektivitu svého týmu. Vytvořte si bezplatný účet a zažijte revoluci v komunikaci se zákazníky!
Objevte, co je klient chatu a jak může zlepšit vaši komunikaci! Tento software umožňuje snadné zasílání zpráv, souborů a pořádání videohovorů v reálném čase. Zjistěte více o jeho funkcích, výhodách a možnostech integrace pro efektivnější spolupráci a podporu zákazníků. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte produktivitu s LiveAgent chat klientem!