A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.

If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently Asked Questions
Co je tlačítko chatu?
Tlačítko live chatu je ikona, která se nachází na webových stránkách a umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu. Díky tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálném čase, máte šanci rychle reagovat na zprávy klientů.
Kde by mělo být tlačítko chatu umístěno?
Tlačítko live chatu by mělo být umístěno na každé stránce webu na viditelném místě. Klient by neměl mít problém ho najít. Díky tomu může získat rychlou odpověď na otázku, která ho trápí.
Lze v LiveAgentu personalizovat tlačítko chatu?
Live chat vám umožní rychle odpovídat na dotazy zákazníků. Tomu by mělo být přizpůsobeno tlačítko chatu, které by mělo být na vašich stránkách. V aplikaci LiveAgent máte možnost tlačítko personalizovat. Přejdete-li na záložku Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu a kliknete na tlačítko Vytvořit, zobrazí se možnost vytvoření tlačítka. Můžete si vybrat z dostupných stylů: konverzační bublina, boční, rohové nebo vestavěné. Můžete si také vytvořit své vlastní nahráním obrázku nebo napsáním vlastního kódu. V dalším okně můžete změnit text, polohu a barvy tlačítek.
Po přečtení detailů o tlačítku chatu, možná vás bude zajímat, jak může zlepšit zákaznický servis. Tato stránka nabízí přehled bezpečnostních funkcí, které mohou zvýšit efektivitu vašeho helpdesku. Dále se můžete podívat na call centrum zákaznické služby, kde najdete rady, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu a jaké jsou jeho základní vlastnosti. Pokud vás zajímá, jak efektivně spravovat živý chat, článek o softwaru živého chatu pro agentury poskytuje praktické tipy a výhody tohoto nástroje. A nakonec, pokud chcete rozšířit své znalosti o zákaznické podpoře, doporučuji navštívit stránku o helpdesk podpoře, kde se dozvíte, co vše obnáší tato služba.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"