Co je tiketovací systém?
Tiketovací systém je nezbytnou součástí softwaru helpdesku, který umožňuje efektivní a organizovanou práci zástupců zákazníků. Systém tiketingu přijme požadavek zákazníka na podporu a automaticky vytvoří tiket. Za vyřešení tiketu je pak zodpovědný určitý agent. V tiketovacím systému je možné spravovat také odpovědnosti za tikety.
Tiketovací systém je opravdu užitečný pro všechny pracovníky zákaznického servisu. Tento řídicí systém má také vliv na náklady, tržby, výnosy, spokojenost zákazníků a je velkou úsporou času.
Frequently Asked Questions
Jak definujete tiketovací systém?
Systém tiketingu je nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje podání zákazníků. Je nezbytnou součástí softwaru helpdesku a umožňuje zástupcům zákaznického servisu pracovat efektivně a organizovaně.
Potřebuje každá společnost tiketovací systém?
Pokud prodáváte produkty nebo služby a chcete se prosadit na trhu a být schopni konkurovat ostatním společnostem, budete potřebovat systém pro tiketing. Umožní vám automatizovat práci, organizovat oznámení, efektivní servis, určovat priority úkolů a snadno předávat tikety mezi agenty.
Je LiveAgent tiketovací systém?
LiveAgent je tiketovací systém. Automaticky sleduje a převádí všechny požadavky zákazníků na tikety bez ohledu na komunikační kanál. Rozhraní je intuitivní a umožňuje efektivní obsluhu.
Po přečtení o tiketovacím systému, by vás mohlo zajímat, jak zabezpečit svůj helpdesk. Podívejte se na článek o zabezpečení helpdesku, který vám ukáže, jak chránit data a zajistit bezpečnost vašich zákaznických interakcí. Chcete-li zlepšit svou zákaznickou podporu, prozkoumejte šablony tiketů zdarma, které vám usnadní práci s opakujícími se dotazy. Pro inspiraci a efektivnější správu tiketů si přečtěte osvědčené postupy a tipy pro systém ticketingu, které vám pomohou optimalizovat procesy a zlepšit výkon týmu.