Co je tiketovací software?
Tiketovací software je systém, který pomáhá řešit problémy vašich zákazníků. Jedná se o jednodušší způsob řešení problémů než přes e-mail. Pracovníci zákaznické podpory díky němu mohou pracovat efektivněji a poskytovat tak kvalitní služby. Rovněž pomáhá prioritizovat důležité úkoly, které je třeba vyřešit přednostně. Tento software uchovává veškeré žádosti a dotazy uživatelů na jednom místě.
Tiketovací software je skvělou obchodní investicí, jelikož má veliký dopad na náklady, příjmy, efektivitu práce i spokojenost zákazníků.
Frequently Asked Questions
Co je tiketovací software?
Tiketovací software je platforma, která usnadňuje řešení zákaznických problémů, které přichází z různých komunikačních kanálů, jako je například e-mail, live chat či sociální sítě.
Vyplatí se používat tiketovací software?
Tiketovací software se rozhodně vyplatí používat, neboť umožňuje efektivnější práci agentů, účinnou prioritizaci a rovněž i uchovávání všech zpráv a dat o zákaznících na jednom místě. Členové zákaznické služby navíc mezi sebou mohou snadno sdílet jakýkoliv obsah.
Lze v LiveAgentu používat tiketovací software?
LiveAgent poskytuje tiketovací software. Je intuitivní, snadno se používá a umožňuje obsluhovat všechny nezbytné komunikační kanály, spravovat hlášení a týmovou komunikaci.
Po přečtení o tiketovacím software by vás mohlo zajímat, jak zajistit, aby vaše helpdeskové systémy byly bezpečné. Podívejte se na článek o zabezpečení helpdesku a objevte klíčové bezpečnostní funkce, jako je dvoufázové ověření a HTTPS šifrování. Dále se můžete inspirovat v článku o šablonách tiketů, kde najdete praktické vzory, které můžete snadno použít. Pokud hledáte osvědčené tipy a triky pro efektivní práci s tiketovacím systémem, nahlédněte do našeho průvodce osvědčenými postupy systému ticketingu. A pokud stále tápete, co je to vlastně tiketovací systém, pak vám pomůže článek tiketovací systém vysvětleno. Pro lepší porozumění tomu, co je to helpdesk portál, doporučujeme navštívit článek helpdesk portál, kde se dozvíte více o jeho funkcionalitách. Nakonec, pokud chcete zjistit více o tom, jak funguje helpdesk podpora, podívejte se na podrobný článek o helpdesk podpoře.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.