Co je to tiket podpory?
Tiket podpory umožňuje zákazníkům zaslat organizaci dotaz nebo otázku. Tiket podpory je požadavek přijatý systémem tiketingu. Každý vytvořený ticket má své jedinečné ID. Lístek podpory je otevřen do té doby, než jej zástupci zákazníků nevyřeší. Ukládá všechny zprávy konverzace na jednom místě.
Frequently Asked Questions
Co je to tiket podpory?
TIket podpory je příchozí dotaz od zákazníka týkající se společnosti, produktu nebo služby. Může se dostat prostřednictvím komunikačních kanálů používaných společností. Každý ticket má své individuální ID. Hlášení zpracovává agent, jehož úkolem je poskytnout zákazníkovi podporu a pomoc.
Jak je tiket podpory vytvořen?
Tiket podpory vytvoří zákazník, který se na něj obrátí prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu používaného společností.
Kde najdete seznam tiketů podpory v LiveAgent?
Seznam tiketů podpory LiveAgent můžete najít v sekci TIkety.
Pokud chcete zlepšit svou zákaznickou podporu, podívejte se na naše šablony tiketů, které můžete snadno použít a přizpůsobit. Tyto šablony vám pomohou efektivněji řešit požadavky zákazníků. Zajímá-li vás, jak zabezpečit váš helpdesk, přečtěte si náš článek o zabezpečení helpdesku, kde se dozvíte o bezpečnostních funkcích, jako je HTTPS šifrování nebo dvoufázové ověření. Pokud chcete vědět více o tom, co je to helpdesk podpora, máme pro vás podrobný článek vysvětlující její význam a přínosy. A pokud vaše agentura zvažuje nasazení živého chatu, zjistěte více o softwaru živého chatu pro agentury, který může výrazně zlepšit komunikaci se zákazníky.