Co je to tiket podpory?
Tiket podpory umožňuje zákazníkům zaslat organizaci dotaz nebo otázku. Tiket podpory je požadavek přijatý systémem tiketingu. Každý vytvořený ticket má své jedinečné ID. Lístek podpory je otevřen do té doby, než jej zástupci zákazníků nevyřeší. Ukládá všechny zprávy konverzace na jednom místě.
Frequently Asked Questions
Co je to tiket podpory?
TIket podpory je příchozí dotaz od zákazníka týkající se společnosti, produktu nebo služby. Může se dostat prostřednictvím komunikačních kanálů používaných společností. Každý ticket má své individuální ID. Hlášení zpracovává agent, jehož úkolem je poskytnout zákazníkovi podporu a pomoc.
Jak je tiket podpory vytvořen?
Tiket podpory vytvoří zákazník, který se na něj obrátí prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu používaného společností.
Kde najdete seznam tiketů podpory v LiveAgent?
Seznam tiketů podpory LiveAgent můžete najít v sekci TIkety.
Pokud chcete zlepšit svou zákaznickou podporu, podívejte se na naše šablony tiketů, které můžete snadno použít a přizpůsobit. Tyto šablony vám pomohou efektivněji řešit požadavky zákazníků. Zajímá-li vás, jak zabezpečit váš helpdesk, přečtěte si náš článek o zabezpečení helpdesku, kde se dozvíte o bezpečnostních funkcích, jako je HTTPS šifrování nebo dvoufázové ověření. Pokud chcete vědět více o tom, co je to helpdesk podpora, máme pro vás podrobný článek vysvětlující její význam a přínosy. A pokud vaše agentura zvažuje nasazení živého chatu, zjistěte více o softwaru živého chatu pro agentury, který může výrazně zlepšit komunikaci se zákazníky.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"