Co je to vychýlení tiketu?
Odchýlení tiketu je termín, který se používá, když společnost využívá zákaznický portál nebo znalostní databázi k tomu, aby poskytla zákazníkům odpovědi, i když jsou její agenti offline. Báze znalostí je ideálním způsobem, jak snížit zatížení tikety – nejčastější dotazy lze zodpovědět v sekci FAQ nebo v jakékoli jiné kategorii, kterou společnost vytvoří.
Báze znalostí je zcela přizpůsobitelná a přizpůsobitelná potřebám společnosti.
Zjistěte více o tom, jak může vaše společnost těžit z používání zákaznických portálů a báze znalostí.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice vychýlení tiketu?
Odchytávání tiketů znamená, že v důsledku používání zákaznického portálu nebo znalostní databáze vaší společností je agentům zákaznického servisu zasílán snížený počet tiketů. Poměr vychýlení tiketů neboli skóre samoobsluhy je celkový počet interakcí zákaznické samoobsluhy vydělený celkovým počtem uživatelů, kteří odeslali tikety podpory. Čím vyšší, tím lepší.
Jak můžete provést vychýlení tiketu?
Aby bylo možné odchýlit tikety, musí společnost udržovat zákaznický portál nebo bázi znalostí. Klienti pak dostávají odpovědi, i když jsou agenti offline. Jedná se o skvělý způsob, jak snížit počet příchozích hovorů, zejména pokud se týkají často se opakujících problémů a otázek.
Jaké jsou výhody vychýlení tiketu?
Čím vyšší je poměr vychýlení tiketu, tím lépe. To znamená, že báze znalostí nebo zákaznický portál má dostatek věcných znalostí a zákazník může problém vyřešit sám, aniž by musel kontaktovat servis.
Pokud se zajímáte o to, jak odchýlení tiketů funguje, můžete si přečíst více v článku Odchýlení tiketů. Tento článek nabízí hlubší pohled na to, jak tento proces zlepšuje efektivitu zákaznické podpory.
Další zajímavé téma je Rozdělení tiketu, které vysvětluje, jak lze efektivně spravovat více požadavků najednou. Toto vám může pomoci zlepšit organizaci a reakční časy vašeho týmu.
Pokud chcete vědět, jak formuláře tiketů mohou zefektivnit vaše procesy, podívejte se na článek Formulář tiketu. Tento článek ukazuje, jak formuláře pomáhají shromažďování důležitých informací od zákazníků.
Pro ty, kteří chtějí vidět LiveAgent v akci, doporučujeme Zažádejte o ukázku. Tato ukázka vám poskytne přehled o všech funkcích, které LiveAgent nabízí pro zlepšení zákaznické podpory.
A konečně, zjistěte, proč je důležité mít tiketovací systém v článku Proč potřebujete tiketovací systém?. Tento článek rozebírá klíčové výhody, které tento systém přináší pro zlepšení efektivity a spokojenosti zákazníků.