Co znamená tag hovoru?
Ať už je vaše call centrum jakkoliv velké, musíte dbát na správnou organizaci. Při nedostatečné organizaci totiž i s menším počtem klientů hrozí, že vaši agenti budou při vyřizování zákaznických dotazů zmatkovat.
Označování hovorů je jedním z nejužitečnějších firemních nástrojů. Díky přidávání štítků nebo tagů k příchozím i odchozím hovorům budete mít o všem neustále přehled, bez ohledu na množství práce. Organizovaná práce je klíčem k úspěšnému chodu call centra.
Označování hovorů patří mezi pokročilé funkce call centra, které vám pomohou poskytovat vynikající zákaznické služby bez ohledu na druh podniku, který provozujete. Identifikace rozhořčených telefonátů od svých zákazníků, sledování konverzí telefonních hovorů a rovněž i míry položených hovorů vám pomůže upravit své firemní metody tak, aby vám rostl ukazatel míry konverze.
LiveAgent helpdesk software provides many outstanding call center capabilities including tagging your calls.
Proč je důležité používat tagy hovorů?
Každý dobrý manažer nebo majitel firmy ví, že kladná zákaznická zkušenost je základem úspěšné firmy.
Označování telefonních hovorů vám pomůže snížit počet položených telefonátů, neboť vašim agentům umožní řídit telefonní interakce mnohem efektivněji. Když agenti od samého začátku jasně uvidí detaily o daném zákazníkovi, možný problém, kvůli kterému volá, jakož i další nezbytné informace, budou moct hovor přijmout a vyřídit rychle a bez prostojů.
When the customer interactions are clearly categorized, you can easily analyze them and identify any trends or commonalities that might occur. This way you can assess the quality of leads that your marketing campaigns produce as well as monitor the productivity of your call center.
Whatsmore, having every customer service issue or complaint labeled and categorized allows you to spot any sales or support challenges much sooner. This way, you can further your campaigns (email campaigns, Google Ads, etc.), personalize your approach (e.g. custom greeting) and increase your sales.
Dalším důležitým nástrojem pro hlubší zkoumání zákaznických interakcí je nahrávání hovorů. Nezapomeňte, že i k nahrávkám hovorů můžete přidávat štítky, které vám usnadní pozdější analýzy, kontroly, či dokonce školení nových členů vaší zákaznické podpory.
Příklady tagů hovorů
Mezi nejčastěji používané tagy patří:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Kromě seznamu přednastavených tagů vám LiveAgent k interakcím vašeho kontaktního centra umožní přiřazovat i své vlastní tagy hovorů. Můžete si dokonce vytvořit úplně nové vlastní tagy, které budou nejlépe vyhovovat potřebám vaší firmy.
Kromě toho můžete do svých firemních postupů přidat povinné označování hovorů. To znamená, že vaši agenti budou ke každému ukončenému hovoru přiřazovat určité tagy. Mezi povinné tagy může patřit například jméno nebo ID agenta, který hovor vyřizuje, dále oddělení, telefonní číslo atd.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
Pokud vás zajímají detaily o tom, co přesně znamená označování hovorů, doporučujeme si přečíst další článek. Tento článek vysvětluje, proč je pro firmu označování hovorů důležité a jak může pomoci zlepšit zákaznickou službu.