Co je subdoména?
Subdoména je doména, která je součástí větší domény nazývané kořenová doména. Vzhledem k tomu, že LiveAgent je cloudová aplikace, musí mít každý zákaznický účet LiveAgent vlastní specifickou subdoménu. V praxi to znamená, že všechny účty jsou nainstalovány jako subdomény kořenové domény www.ladesk.com.
Finální subdoména vypadá takto: vásúčet.ladesk.com
Pokud se vám současná doména nelíbí, můžete vždy požádat naši podporu o přesunutí účtu na jinou, dostupnou doménu. Účet LiveAgent můžete také zaparkovat na své vlastní doméně.
Frequently Asked Questions
Co je to subdoména?
Subdoména je doména, která je součástí kořenové domény, je to další část názvu hlavní domény. V hlavní doméně můžete mít více subdomén, každou s jinými prostředky. Subdomény nemusí být připojeny ke stejnému hostingu jako hlavní doména.
Proč potřebujete subdoménu pro používání LiveAgent?
LiveAgent je cloudová aplikace, proto musí mít každý zákaznický účet LiveAgent vlastní subdoménu. V praxi to znamená, že všechny účty jsou nainstalovány jako subdomény hlavní domény ladesk.com.
Je možné změnit svou subdoménu v LiveAgent?
Pokud chcete změnit subdoménu v aplikaci LiveAgent, můžete požádat o převedení účtu na jiný přístup. Účet LiveAgent můžete také přiřadit k vlastní doméně.
Pokud jste se právě dozvěděli o subdoménách, dalším krokem může být prozkoumání báze znalostí, která vám pomůže zlepšit váš zákaznický servis. Znalostní báze nabízí různé obsahy pro agenty a zákazníky a umožňuje přizpůsobení barev.
Zajímá vás, jak efektivně řídit projekty? Podívejte se na článek o řízení projektu, který vám ukáže, jak může projektové řízení přispět ke zlepšení zákaznického servisu. Integrace projektového řízení může být klíčová pro optimalizaci vašich procesů.
Pokud používáte Google Formuláře, možná vás bude zajímat, jak je propojit s LiveAgentem. Navštivte naši stránku o Google Formulářích a zjistěte, jak může tato integrace zlepšit váš zákaznický servis a zodpovědět často kladené otázky.
Chcete mít přehled o výkonu svého týmu? Naše stránka o analytickém přehledu vám poskytne metriky, které vám pomohou zlepšit zákaznický servis. Analytické přehledy vám umožní sledovat metriky spokojenosti zákazníků.
Pro ty, kteří se chtějí zlepšit v praxi, doporučujeme článek o osvědčených postupech pro helpdesk. Ten vám poskytne 15 praktických tipů, jak vylepšit své helpdesk operace a časté dotazy.