Co je správa tiketů?
Ruční sledování problémů zákazníků by bylo časově náročné a problematické pro regulaci. Správa tiketů je nezbytnou funkcí správy helpdesku. Umožňuje spravovat data a dotazy zákazníků. Společnost používá správu tiketů k zodpovídání požadavků zákazníků. Tiket uchovává stav a specifikuje požadavky. To pomáhá pracovníkům zákaznického servisu být organizovanější a lépe pomáhat zákazníkům. Správa ticketů usnadňuje a urychluje práci.
Frequently Asked Questions
Co znamená správa tiketů?
Správa tiketů je proces správy problémů a požadavků od zákazníků. Je zabudován do softwaru pro správu tiketů a je běžným obchodním nástrojem.
Jaké jsou zásady správy tiketů?
Existuje několik důležitých pravidel. Zaprvé, přistupujte ke každému tiketu individuálně a myslete na to, že jde o člověka, který potřebuje podporu a pomoc. Za druhé, navrhněte helpdesk na základě zkušeností uživatelů. Nevytvářejte také zcela nové procesy, ale využijte osvědčené postupy, které vaše společnost vyvinula. Vsaďte na transparentnost v kontaktu s klienty a dbejte na rozvoj agentů i celého týmu.
Umožňuje LiveAgent správu tiketů?
LiveAgent umožňuje spravovat vaše tikety. Automaticky sleduje a převádí všechny problémy zákazníků na tikety. Jakákoli příchozí forma komunikace je převedena na tikety pro lepší správu.
Pokud jste se již seznámili se správou tiketů, možná vás bude zajímat, jak zabezpečení helpdesku může ochránit vaše data a zlepšit ochranu zákaznické podpory. Naučíte se o důležitých funkcích, jako je blokování IP adres a dvoufázové ověření. Chcete-li se dozvědět více o efektivním používání šablon, navštivte stránku o šablonách tiketů zdarma, kde najdete užitečné tipy a odpovědi na často kladené otázky. Pokud vás zajímá celková podpora helpdesku, můžete si přečíst o tom, co obnáší helpdesk podpora. Zjistíte, jak pomocí ní můžete zlepšit své zákaznické služby.