Co se softwarová podpora?
Poprodejní asistence, kterou zajišťuje tvůrce softwaru nebo agent určený k řešení problémů se softwarem, který dodává aktualizace a opravuje chyby v softwaru. Jedná se o pracoviště nebo službu, která pomáhá uživatelům (zákazníkům, zaměstnancům) instituce. Je to kontaktní místo, softwarové řešení, které uživatel používá k řešení problému nebo hlášení chyby. Nejčastěji je možné se s tímto pojmem setkat v oblasti informačních systémů a informačních a komunikačních technologií.
Frequently Asked Questions
Co je softwarová podpora?
Softwarová podpora je poprodejní podpora, kterou zajišťuje vývojář softwaru nebo agent, který je členem týmu zákaznické podpory. Je to kontaktní místo mezi uživateli a společností nabízející technické řešení, které pomáhá řešit problémy se softwarem.
Je softwarová podpora důležitá?
Softwarová podpora je nesmírně důležitá, protože agenti poskytují odpovědi na otázky týkající se problémů se softwarovou podporou, poskytují aktualizace a opravují chyby v softwaru. Jedná se o klíčové řešení, které poskytuje podporu při efektivním využití.
Nabízí LiveAgent softwarovou podporu?
LiveAgent poskytuje softwarovou podporu, takže se můžete rychle dozvědět, jak vyřešit problém nebo se seznámit s aktualizací softwaru.
Pokud jste se dozvěděli vše, co potřebujete o softwarové podpoře, možná vás bude zajímat, jak zlepšit svůj zákaznický servis. Tento článek vysvětluje důležitost kvalitních služeb zákazníkům a poskytuje praktické tipy.
Zajímá vás, jak funguje software jako služba (SaaS)? Prozkoumejte, jak SaaS může zefektivnit vaši podnikatelskou činnost a jaké jsou jeho hlavní výhody.
Pokud chcete lépe porozumět funkcím softwarových telefonů, podívejte se na článek o softwarových telefonech. Tento článek vám ukáže, jak mohou softwarové telefony zlepšit vaši zákaznickou komunikaci.
Pro ty, kteří hledají spolehlivou helpdesk podporu, je tento článek ideálním zdrojem informací. Zjistíte, co je helpdesk podpora a jak může pomoci vašemu podnikání.
A konečně, pokud vás zajímá zabezpečení vašich zákaznických dat, přečtěte si o zabezpečení helpdesku. Tento článek vás seznámí s bezpečnostními funkcemi, které chrání vaši zákaznickou podporu.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"