Co je to software pro sledování volajících?
Tento software shromažďuje a zaznamenává různé informace z příchozích hovorů. Analýza těchto dat umožňuje marketérům vyvíjet vysoce cílené marketingové taktiky. Pomocí tohoto softwaru můžete zjistit, čeho se hovor týkal, jak volající získal vaše číslo a jaký byl výsledek hovoru.
Použití softwaru pro sledování volajících pomáhá firmám propojit online a offline marketingové aktivity. Podobně jako u sledování návštěvníků lze údaje získané touto metodou využít při optimalizaci pro vyhledávače (SEO), různých marketingových kampaních, sociálních médiích nebo offline reklamních kampaních a také při budoucích telefonátech.
Jak funguje software pro sledování volajících?
Sledovací software přiřadí firemní telefonní lince buď místní, nebo bezplatné číslo. Při dalším volání přesměruje volající na přidělenou telefonní linku. Můžete se rozhodnout, kam chcete hovory posílat: do marketingového oddělení, obchodního týmu nebo dokonce na svůj mobilní telefon. Dále se můžete rozhodnout, ke které marketingové kampani telefonní číslo přiřadíte. To pomáhá při pozdější analýze hovorů. Je hovor vázán na newsletter, který jste rozeslali? Nebo pochází z cílové stránky vašeho webu?
Jakmile toto vše nastavíte, software pro sledování volajících bude shromažďovat data, která vám poskytnou další informace o volajících.
Údaje, které můžete shromáždit, zahrnují:
- nahrávání hovorů
- informace o volajícím – jméno, místo atd.
- podrobnosti o hovoru – datum, délka hovoru atd.
- zdroj volání – SEO, e-mailová marketingová kampaň, atd.
Jak může sledování volajících pomoci při marketingových rozhodnutích?
Řešení pro sledování volajících umožňuje vašemu marketingovému týmu analyzovat telefonické konverzace. Data, která mohou shromáždit, jim pomáhají vytvářet lepší zkušenosti s volajícími zákazníky. Pokročilé sledování hovorů zajišťuje, že marketéři mohou využívat reporty v reálném čase k optimalizaci placeného vyhledávání a dalších digitálních marketingových strategií. Poskytuje také další údaje pro měření návratnosti investic do marketingu a zvyšuje ROAS.
Kromě toho můžete všechny informace průběžně přidávat do profilů volajících, takže budete mít všechny podrobnosti na jednom místě pro každý kanál konverzace. Nejenže tedy váš tým bude mít mnohem méně problémů s vyhledáváním potřebných údajů, ale také se zvýší jeho marketingová efektivita.
Jaké jsou výhody používání softwaru pro sledování volajících pro vaši firmu?
Analýza shromážděných dat velmi pomáhá pochopit výkonnost vašich marketingových kampaní. Získání přehledu o všech aspektech vašeho marketingového úsilí může zvýšit míru konverze a zvýšit příjmy vašeho podniku.
Cloudový software pro sledování hovorů umožňuje marketérům studovat cesty zákazníků a spojovat je s konkrétními kampaněmi. Google Adwords umožňuje na základě těchto zjištění vytvářet vysoce cílený obsah a reklamy. To umožňuje snížit náklady na jedno kliknutí (CPC) a náklady na reklamu (CPA).
Pokud navíc víte, které kanály fungují pro vaši firmu nejlépe, mohou se marketéři a agenti více zaměřit na konverzi potenciálních zákazníků na platící zákazníky a na sledování konverzí. Také podrobné znalosti o konverzacích se zákazníky vám umožní poskytovat co nejlepší zákaznický servis.
Jaké jsou typy softwaru pro sledování volajících?
Existují čtyři typy softwaru pro sledování volajících.
1. Funkce zpětného volání
Jedná se o internetové řešení. Společnost vytvoří reklamu, která zájemce vyzve k zadání telefonního čísla. Software pro zpětné volání shromažďuje tyto informace, aby mohli obchodní zástupci kontaktovat potenciální zákazníky.
2. Sledování čísla hovoru
Tento systém sledování poskytuje společnostem několik čísel pro sledování jejich marketingového úsilí online i offline. To pomáhá marketérům určit, které kanály přitahují nejvíce potenciálních zákazníků.
3. Dynamické sledování hovorů
Tento software umožňuje programovat webové stránky tak, aby při každém načtení stránky vyměnily telefonní čísla různých uživatelů. Tato čísla se zobrazují potenciálním zájemcům na základě předem definovaných kritérií.
Existují dva typy dynamického sledování hovorů:
- sledování podle kanálů – tento software shromažďuje informace o potenciálních zákaznících na základě kanálu, přes který našli vaši firmu. Známými příklady tohoto systému jsou Google AdWords a Bing Ads.
- sledování jedinečné relace – tento systém shromažďuje informace o relaci vedoucího v průběhu času. Každé relaci přiřadí jedinečné číslo, a tak může přesně určit, kde přesně se na vašich webových stránkách v době volání nacházel.
4. Statické sledování čísel
Obvykle se používá při offline sledování hovorů. Pro každý marketingový kanál – newsletter, reklamu v televizi, billboard atd. – poskytuje společnost jiné číslo.
Na co byste se měli zaměřit při výběru poskytovatele softwaru pro sledování volajících?
Různí poskytovatelé nabízejí různé možnosti. Pomohlo by vám, kdybyste si udělali průzkum a zjistili, který poskytovatel sledování nejlépe vyhovuje potřebám vaší firmy. Zjistěte, kolik si účtují za uživatele měsíčně a zda mají možnost neomezeného počtu uživatelů.
Přečtěte si recenze uživatelů online a porovnejte je s dalšími zdroji. Zvažte, které aspekty recenzí se týkají vaší firmy, a zaměřte se na jejich bližší poznání.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Co je to software pro sledování volajícího?
Tento software shromažďuje informace z příchozích hovorů. Některé typy tohoto systému příchozí hovory také zaznamenávají pro pozdější analýzu a sledování konverzí. Software pro sledování volajících získává informace o geografické poloze volajícího, jeho telefonním čísle atd. Používání tohoto softwaru pomáhá obchodníkům kombinovat jejich online a offline marketingové úsilí.
Jak funguje software pro sledování volajících?
Software pro sledování volajících přiřazuje číslo k firemní telefonní lince. Když vedoucí zavolá, systém přesměruje hovor na přidělenou telefonní linku. Můžete nastavit, kam chcete hovory posílat: marketingové oddělení, obchodní tým atd.
Jaké jsou výhody používání softwaru pro sledování volajících ve vaší firmě?
Možnost analyzovat data získaná pomocí funkcí sledování umožňuje marketérům přiřadit potenciální zákazníky k marketingovým kampaním. To jim pomáhá pochopit návratnost investic do marketingu pro jednotlivé kanály a podle toho nastavit rozpočet. Porozumění datům, která tento software pro sledování poskytuje, také umožňuje marketérům soustředit se na zlepšování marketingových sdělení a vytváření vysoce cílených kampaní. Pomáhá také týmům zákaznické podpory při poskytování nejlepších služeb a zvyšování úrovně spokojenosti zákazníků. Díky přehledu v reálném čase mohou efektivně vyřizovat příchozí telefonické hovory v průběhu celé cesty zákazníka.
Po přečtení o softwaru pro sledování volajících by vás mohlo zajímat, jak tento software přesně funguje. Více se dozvíte v článku Jak funguje software pro sledování volajících. Pokud uvažujete o tom, jak tento nástroj může zlepšit vaše marketingové strategie, doporučujeme článek Jak může sledování volajících pomoci při marketingových rozhodnutích. A pokud chcete vědět, jaké přínosy může mít tento software pro vaši firmu, podívejte se na Jaké jsou výhody používání softwaru pro sledování volajících pro vaši firmu.
Objevte klíčové výhody softwaru pro call centrum, který zefektivňuje procesy zákaznické služby, zvyšuje produktivitu a spokojenost zákazníků. LiveAgent nabízí více než 179 funkcí a bezplatnou zkušební verzi, ideální pro podniky všech velikostí. Vyzkoušejte nejlepší řešení pro zlepšení vašeho zákaznického servisu bez závazků!
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Objevte nejlepší software pro interakci se zákazníky v roce 2024 s LiveAgent. Poskytujte personalizovanou podporu bez instalačních poplatků a s nepřetržitou zákaznickou podporou. Začněte zdarma bez nutnosti kreditní karty a zlepšete zákaznickou zkušenost na všech kanálech. Připojte se k lídrům jako Forbes a Airbus a využijte naše pokročilé funkce pro živý chat, sociální média a virtuální call centrum.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Software pro kontakt se zákazníky
Objevte, jak software pro kontakt se zákazníky zvyšuje efektivitu vašeho kontaktního centra pomocí CRM, znalostních databází a vícekanálové komunikace. Vyzkoušejte LiveAgent zdarma a zlepšete zákaznickou péči bez závazků!