Co je software pro kontakt se zákazníky?
Software pro kontakt se zákazníky je program, který zvyšuje efektivitu kontaktního centra. Uživatelé mohou nastavit určitá pravidla pro organizaci směrování kontaktů na zástupce zákazníků. Software pro kontakt s klienty může být také webový, přístupný prostřednictvím webového prohlížeče. Je snadno použitelný a bezpečný, protože všechna data jsou uložena na serveru.
Některé softwary umožňují uživatelům vytvářet zákaznické portály, které podporují klienty, když jsou agenti off-line. Zákazníci si mohou přečíst články ze znalostní databáze, fóra a najít tam řešení svých problémů.
Frequently Asked Questions
Co je software pro kontakt se zákazníky?
Software pro kontakt se zákazníky je systém, který zlepšuje kvalitu služeb zákazníkům a efektivitu kontaktního centra. Díky němu může zákazník snadno kontaktovat zákaznický servis, když to potřebuje, a na druhé straně usnadňuje pracovníkovi zákaznického servisu obsluhu více komunikačních kanálů.
Jaké jsou nejdůležitější vlastnosti softwaru pro kontakt se zákazníky?
Nejdůležitější funkcí softwaru pro kontakt se zákazníky je možnost obsluhovat více kanálů (telefonní hovory, sociální média, chaty, e-maily) z jednoho místa na webu. Nesmírně důležité je také vytváření pravidel a správa kontaktů. Další funkcí je, že zákaznický servis může bezpečně vyhledávat a ukládat údaje o zákaznících na jednom místě.
Jaké jsou typy softwaru pro kontakt se zákazníky?
Existuje 6 základních typů softwaru zákaznické podpory. První z nich je sdílená schránka a podpůrný software. Obvykle se zde může k jednomu účtu přihlásit více lidí. Druhým příkladem je software service desk. Obvykle se používá ve funkcích správy IT služeb. Dalším je systém pro zasílání zpráv a chat. Výsledkem je, že konverzace se zákazníkem je pro obě strany technicky jednoduchá. Dalším v pořadí je nástroj telefonické podpory. Jedná se o nejtradičnější kanál komunikace s klientem. Pátým systémem je CRM, tedy software pro řízení vztahů se zákazníky. Tento systém je určen k posílení vztahů. A posledním je software znalostní databáze, který umožňuje výměnu klíčových informací.
Pokud vás zajímá, jak zlepšit zabezpečení vaší zákaznické podpory, podívejte se na článek o zabezpečení helpdesku. Tento článek vám představí bezpečnostní funkce, které mohou chránit vaše data a posílit důvěru vašich zákazníků.
Pro ty, kteří chtějí pochopit, jak efektivně řídit call centrum, je tu stránka věnovaná call centru zákaznické služby. Zde se dozvíte, jak vybrat správné call centrum a jaké jsou klíčové vlastnosti pracovníků zákaznického servisu.
Pokud hledáte způsoby, jak integrovat CRM do vaší zákaznické podpory, určitě si přečtěte článek o CRM integraci. Zjistíte, jak může CRM zlepšit vztahy se zákazníky a zvýšit efektivitu vašeho týmu.
Pro lepší přehled o tom, jaký software může nejlépe podporovat vaše zákaznické služby, navštivte seznam nejlepších softwarů pro zákaznický servis. Tento článek vám pomůže vybrat nejlepší řešení pro vaši firmu a zlepšit spokojenost vašich zákazníků.
A pokud chcete zlepšit svou komunikaci se zákazníky, nenechte si ujít článek o komunikaci se zákazníky. Nabízí tipy pro profesionální dialog a jak se vyhnout chybám, které by mohly poškodit vaše podnikání.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"