Co jsou sdružené konverzace?
Sdružená konverzace je taková, při níž agent, se kterým hovoříte, vidí celou historii vašeho jednání se zákaznickou službou dané společnosti. Máte-li například problém s produktem, který jste od určité společnosti zakoupili, přičemž jste již kvůli danému problému několikrát volali, sdružená konverzace poskytne detaily o všech předchozích konverzacích, které jste vedli s jinými agenty.
To je dobré v tom smyslu, že agent má kompletní přehled o vašich předchozích zkušenostech a může podle toho reagovat na váš dotaz; také se vás nebude muset ptát na podrobnosti, neboť je má před sebou.
Frequently Asked Questions
Co jsou sdružené konverzace?
Sdružená konverzace je taková, při níž agent, se kterým mluvíte, vidí celou historii vašeho jednání s danou společností.
Jsou pro zaměstnance zákaznické podpory sdružené konverzace užitečné?
Sdružené konverzace jsou pro pracovníky zákaznického servisu užitečné, protože poskytují přehled o tom, s jakými problémy se na ně zákazník již dříve obrátil, případně zda se na ně obrátil přímo s tímto problémem, jehož řešení však nedošlo zdárnému konci.
Je v LiveAgentu možné používat sdružené konverzace?
LiveAgent umí používat sdružené konverzace. Díky tomu má agent přehled o předchozích zkušenostech zákazníka, který tak nemusí vysvětlovat detaily, neboť je již agent zná.
Pokud vás zajímá, jak vybrat call centrum zákaznických služeb pro vaši firmu nebo jaké jsou pracovní pozice v zákaznickém centru, podívejte se na Call centrum zákaznické služby - LiveAgent. Naučíte se, jaké jsou základní vlastnosti pracovníka zákaznického servisu a jaké jsou povinnosti call centra.
Zlepšete svou komunikaci se zákazníky s tipy na komunikaci se zákazníky. Zjistěte, jak byste měli komunikovat online a jaké chyby v zákaznickém servisu škodí vašemu podnikání.
Pokud hledáte, jak zlepšit své služby, funkce Vyhledat & Nahradit mohou být užitečné. Naučte se, jak tyto nástroje efektivně využívat ve svém podnikání.
Pro zajištění bezpečnosti vaší zákaznické podpory je klíčové porozumět zabezpečení helpdesku. Objevte, jaké bezpečnostní funkce můžete implementovat pro ochranu dat a soukromí vašich zákazníků.
Pokud hledáte lepší integraci svých systémů, podívejte se na možnosti helpdeskových integrací. Naučíte se, jak integrace mohou zjednodušit vaše pracovní postupy a zefektivnit vaši zákaznickou podporu.
Pro základní pochopení a odpovědi na časté dotazy ohledně zákaznické podpory navštivte stránku Helpdesk podpora. Seznámíte se s tím, co je helpdesk podpora a jak může pomoci vašemu podnikání.