Co je sdílení tiketů?
Tikety lze snadno sdílet díky použití interního live chatu. Pokud agent napíše správné ID tiketu, automaticky se přetvoří na webový odkaz pro snadnější sdílení. Jakmile agent klikne na ID tiketu, automaticky se mu v jeho panelu daný tiket otevře. To významně šetří čas, zejména pak v případech, kdy určitý agent potřebuje pomoc od ostatních, neboť takto mohou agenti tikety sdílet mezi sebou.
Frequently Asked Questions
Co znamená termín Sdílení tiketů?
Sdílení tiketů znamená rychlé a bezpečné sdílení tiketů mezi agenty, aby se mohli navzájem podporovat.
Proč je vhodné používat sdílení tiketů?
Sdílení tiketu umožňuje rychlý přenos tiketu mezi agenty, když zrovna potřebují podporu a dodatečnou pomoc od jiného agenta. To vše ulehčuje agentům práci a umožňuje volný pohyb informací.
Je v LiveAgentu dostupné sdílení tiketů?
V LiveAgentu je sdílení tiketů dostupné díky internímu live chatu. Jakmile agent napíše správné ID tiketu, dostane odkaz, který může snadno sdílet.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak automatická distribuce tiketů může zefektivnit vaši zákaznickou podporu, určitě si přečtěte náš článek. Automatická distribuce vám pomůže ušetřit čas a zlepšit spokojenost zákazníků. Navíc, pokud vás zajímá, jak může hybridní tok tiketu posílit efektivitu vašich agentů, najdete tam spoustu užitečných tipů. Tento systém zajišťuje rychlejší reakční dobu a ucelený přehled nad všemi cestami řešení problémů zákazníků.