Co je SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) je otevřený standard XML pro výměnu ověřovacích dat mezi poskytovatelem služeb a poskytovatelem identit (IdP). K ověřování uživatelů a předávání informací o identitě poskytovateli služeb ve formě digitálně podepsaného dokumentu XML lze použít IdP třetí strany.
Frequently Asked Questions
Co je SAML?
SAML neboli Security Assertion Markup Language je otevřený standard XML. Používá se k výměně ověřovacích dat mezi poskytovatelem služeb a poskytovatelem identit (IdP). Externí poskytovatel identit umožňuje ověřování uživatelů a také přenos informací o identitě poskytovatele služeb.
Proč byste měli implementovat SAML?
SAML se vyplatí implementovat, protože zjednodušuje federativní procesy ověřování a autorizace pro uživatele, poskytovatele identit a poskytovatele služeb. Toto řešení umožňuje poskytovateli identit a poskytovateli služeb existovat nezávisle na sobě. Centralizuje se tak správa uživatelů a poskytuje se přístup k řešením SaaS.
Nabízí LiveAgent SAML?
Služba LiveAgent zatím nenabízí protokol SAML. V budoucnu ji však plánujeme implementovat. To umožní nezávislé fungování poskytovatele identit a poskytovatele služeb. Správa uživatelů je centralizovaná a je možné přistupovat k řešením SaaS.
Pokud jste se seznámili se základy SAML, doporučujeme se podívat na další články, které vám pomohou zlepšit vaše znalosti. Nejprve si přečtěte o zabezpečení helpdesku, kde se dozvíte o bezpečnostních funkcích, jako je blokování IP adres a dvoufázové ověření, které chrání vaši zákaznickou podporu. Dále se podívejte na šablony ověřovacích e-mailů, které vám pomohou vytvořit efektivní a profesionální e-maily pro ověření uživatelských účtů. Nakonec nezapomeňte na článek o vytváření znalostní báze, který vám ukáže, jak můžete efektivně organizovat a sdílet informace s vašimi zákazníky a agenty.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!