Co je to rozsah tiketu agenta?
V menších společnostech má obvykle každý zástupce možnost vidět všechny informace. Ve velkých společnostech je naopak mnoho tajných informací. Nástroj Rozsah tiketu agenta pomáhá definovat, jaké tikety a informace mohou agenti vidět. Každému agentovi je přiřazen rozsah tiketu s různými přístupy. Někteří agenti mohou vidět vše, někteří pouze informace, které jim byly přiděleny. Administrátoři mohou definovat, do kterých oddělení bude mít určití agenti přístup.
Po přečtení aktuální stránky se můžete podívat na Vyhledat & Nahradit, kde se dozvíte, jak tato funkce může pomoci zlepšit zákaznickou podporu. Dále by vás mohlo zajímat, jak šablony tiketů usnadňují správu zákaznických dotazů. Pro lepší zabezpečení vašich dat se podívejte na šifrování HTTPS. Nakonec, pokud chcete zefektivnit sdílení informací, doporučujeme vytvoření báze znalostí, která nabízí různý obsah pro agenty i zákazníky.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"