Co je to doba vyřešení?
Doba vyřešení je doba, za kterou je tiket vyřešen. Začíná ve chvíli, kdy tiket přijde na helpdesk, a končí ve chvíli, kdy váš agent nebo zákazník stiskne tlačítko Vyřešit. Někdy se tikety vyřeší automaticky pomocí pravidla běžícího na pozadí.
Nejtypičtější situace, kdy se ticket vyřeší automaticky, je, když zákazník napíše dotaz, agent zákaznické podpory na ticket odpoví a zákazník už neodpoví. Obvykle se po několika dnech nečinnosti spustí pravidlo, které v tomto scénáři tiket vyřeší.
Frequently Asked Questions
Co je to doba vyřešení?
Doba vyřešení je doba od požadavku zákazníka do úplného vyřešení případu, kdy agent stiskne tlačítko Vyřešit (někdy může být vyřešeno automaticky pomocí pravidla běžícího na pozadí).
Jak můžete vypočítat dobu vyřešení?
Chcete-li vypočítat čas řešení, vydělte celkový čas všech volání počtem zpracovaných požadavků.
Jak zlepšit dobu vyřešení?
Abyste zlepšili dobu řešení, zajistěte především kvalitní zákaznický servis. Oba agenti by měli být na svou práci řádně připraveni a měli by mít k dispozici správné nástroje, které jim budou při práci pomáhat. Díky softwaru LiveAgent lze práci automatizovat, agent může spravovat všechny komunikační kanály z jednoho místa a má přístup k reportům.
Pokud jste právě dočetli o čase řešení v zákaznické podpoře, můžete pokračovat a zjistit více o tom, jak může helpdesk portál zlepšit vaši zákaznickou podporu. Tento článek vám poskytne přehled o užitečných funkcích, které vám pomohou organizovat a spravovat dotazy zákazníků efektivněji.
Další zajímavý článek se zaměřuje na helpdesk podporu, kde se dozvíte více o různých formách podpory a jak mohou přispět k lepšímu zákaznickému servisu. Získáte tak ucelený pohled na to, jak efektivně řešit potřeby svých zákazníků.
Pokud vás zajímají sociální sítě, můžete se podívat na článek o kontaktech helpdesku Twitter. Zde zjistíte, jak se spojit s podporou Twitteru a využít různé kanály pro efektivní komunikaci.
Pro ty z vás, kteří se chtějí dozvědět více o mobilních řešeních, je tu článek o mobilních helpdesk aplikacích. Tento článek vám přinese informace o tom, jak můžete zůstat v kontaktu se svými zákazníky i na cestách.
Nakonec, pokud vás zajímá bezpečnost, doporučujeme si přečíst o zabezpečení helpdesku. Dozvíte se o různých bezpečnostních funkcích, které chrání vaše data a zajišťují bezpečnou komunikaci se zákazníky.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.