Co jsou reporty?
Přehledy, také nazývané Analýzy, vám poskytnou celkový přehled o tom, co a v jakém objemu se děje na vašem účtu. LiveAgent nabízí rozsáhlé reporty, včetně analytického přehledu, výkonnostního reportu, reportu o agentech, reportu o odděleních, reportu o označeních, časového reportu nebo auditního protokolu, které lze exportovat do souborů CSV.
Získejte více informací o reportech LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jak definujete reporty?
Reporty jsou sbírky dat, které vám poskytují celkový přehled o tom, co se děje na vašem účtu v systému softwarové podpory zákazníků. Umožňují vám posoudit, zda jsou služby na odpovídající úrovni, nebo zda je potřeba něco zlepšit.
Jak vygenerovat reporty v LiveAgent?
LiveAgent nabízí rozsáhlé přehledy, které můžete vyhledávat v sekci Reporty. Pokud potřebujete vygenerovat dokument, můžete si jej stáhnout pomocí rozšíření CSV.
Jaké typy reportů LiveAgent poskytuje?
LiveAgent nabízí komplexní reporty včetně analytických přehledů, přehledu o výkonu, přehledu o agentech, přehledu o odděleních, přehledu o výkonu podle označení, přehledu o výkonu podle času, přehledu o výkonu podle kanálů a auditního protokolu v členění podle různých časových období (od jednoho uživatele po celý rok).
Po přečtení o reportech zákaznické podpory můžete prozkoumat, jak zajistit bezpečnost vašeho helpdesku na stránce zabezpečení helpdesku. Naučte se, jak chránit data zákazníků a zvyšovat důvěryhodnost vaší služby.
Pokud vás zajímá analýza výkonu vaší podpory, navštivte stránku o analytickém přehledu. Zjistíte, jak měřit metriky tiketů, live chatu a spokojenosti zákazníků.
Pro lepší informovanost vašich zákazníků můžete vytvořit efektivní znalostní bázi. Naučíte se, jak přizpůsobit obsah pro agenty i zákazníky a zlepšit tak zákaznickou zkušenost.