Co je to chat v reálném čase?
Chat, známý také jako online chat nebo internetový chat, je způsob komunikace a interakce v reálném čase na internetu. Tato komunikace je založena na textových zprávách. Dvě nebo více osob může komunikovat a také posílat obrázky, videa nebo zvukové soubory.
Existuje mnoho typů chatů – například průběžné nebo naplánované na určitý čas. Chat vyžaduje software nebo aplikaci messenger. Některé chaty vyžadují, aby se uživatelé zaregistrovali nebo přihlásili do chatovacích skupin.

Frequently Asked Questions
Jaká je definice chatu v reálném čase?
Chat v reálném čase je online komunikační kanál, který umožňuje vést konverzaci v reálném čase. Zahrnuje přenos živých textových zpráv od odesílatele k příjemci.
Potřebuje vaše firma chat v reálném čase?
Pokud chcete, aby vaše společnost měla na trhu své místo a byla v očích zákazníků uznávaná, rozhodně potřebujete chat v reálném čase. Tento typ chatu umožňuje rychlou komunikaci klienta, který má problém, a možnost získat okamžité odpovědi a řešení. Real-time chat má za následek snížení počtu opuštěných košíků a také zvýšení konverzí.
Poskytuje LiveAgent chat v reálném čase?
Služba LiveAgent poskytuje chat v reálném čase. Díky tomu můžete posunout zákaznický servis své společnosti na vyšší úroveň a usnadnit zákazníkům kontakt s vaší společností.
Po přečtení o real-time chatu by vás mohlo zajímat, jak vylepšit zákaznický servis. Tento článek vám ukáže různé strategie pro zlepšení interakce se zákazníky.
Dále si můžete přečíst o často kladených otázkách, které mohou usnadnit zákaznickou podporu ve vašem call centru. Naučíte se, jak efektivněji odpovídat na dotazy zákazníků.
Pokud vás zajímá, jak funguje bezplatný chatovací klient, tento článek vám poskytne potřebné informace. Zjistíte, jaké výhody může přinést vaší zákaznické podpoře.
Pro ty, kteří chtějí zdokonalit následnou komunikaci, doporučujeme článek o šablonách e-mailů pro následné hovory. Naučíte se, jak napsat efektivní následný e-mail po hovoru.
A na závěr se podívejte na téma zabezpečení helpdesku, což je klíčové pro udržení bezpečnosti zákaznických dat. Tento článek vysvětluje, jaké bezpečnostní funkce můžete implementovat.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"