Co jsou soukromé poznámky?

Soukromé poznámky, které se v aplikaci LiveAgent nazývají také interní tikety, jsou skvělým způsobem, jak si vyměňovat informace, aniž by je viděla jakákoli třetí strana. Soukromou poznámku můžete vytvořit za účelem odeslání zprávy konkrétnímu publiku. Soukromé poznámky umožňují předat důležité informace členům týmu, zatímco agenti a zákazníci o nich zůstanou zcela bez povšimnutí.
Frequently Asked Questions
Co znamenají soukromé poznámky?
Soukromé poznámky jsou poznámky, které může agent zanechat u konkrétního tipu. Kontaktující zákazník tyto poznámky nevidí. Jsou k dispozici ke kontrole pouze agentům, kteří mají přístup ke konkrétnímu tiketu.
Jak můžete využít soukromé poznámky k poskytování lepší zákaznické podpory?
Soukromé poznámky vám umožní zapsat si nejdůležitější otázky týkající se problému. Přidání takových poznámek také usnadňuje převzetí konkrétního řešeného případu jiným agentem. Kromě toho tam můžete přidat informace, které agent nebude moci najít jinde.
Můžete v aplikaci LiveAgent používat funkci soukromých poznámek?
V LiveAgent máte možnost používat soukromé poznámky. Díky tomu je práce agentů jednodušší a umožňuje jim provádět činnosti na lepší úrovni.
Pokud chcete zlepšit svou zákaznickou podporu, doporučujeme si přečíst článek o funkci Vyhledat & Nahradit. Tento nástroj vám může pomoci efektivněji spravovat komunikaci se zákazníky.
Dalším důležitým aspektem je bezpečnost, proto se podívejte na článek o zabezpečení helpdesku. Zjistíte, jak ochránit data svých zákazníků a posílit jejich důvěru.
Pro zajištění bezpečné komunikace doporučujeme článek o šifrování HTTPS. Tato technologie zajistí, že všechny vaše online interakce budou chráněny.
Pokud vás zajímá, jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v reálném čase, přečtěte si o live chat podpoře. Live chat je oblíbený nástroj pro rychlé a přímé řešení dotazů.
Pokud uvažujete o zřízení call centra, je dobré vědět, jaké jsou jeho klíčové vlastnosti. Podívejte se na článek o call centru zákaznické služby, kde se dozvíte více o jeho fungování a požadavcích na pracovníky.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"