Co je funkce přiřazení tiketu?
Jednotlivé tikety jsou vytvářeny bez jakéhokoli vlastnictví. Proto musí být přiděleni zástupci péče o zákazníky, který bude zpracovávat konkrétní lístek, kontaktovat zákazníka a provést jakékoli další akce potřebné k vyřešení problému. Nabyvatelé jsou zodpovědní za manipulaci nebo eskalaci tiketu.
Tikety představují různé interakce se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, které jsou přihlášeny do vašeho nástroje pro prodej vstupenek. Když zákazník kontaktuje vaši firmu, vytvoří se tiket, který vaši zástupci zákaznických služeb vyřeší. Pomocí některých účinných nástrojů mohou agenti snadno sledovat stav a historii každého ze svých přidělených tiketů, což zajišťuje včasné řešení a konzistentní kvalitu podpory.
Typy tiketů, které nejčastěji obdržíte, zahrnují:
- Příchozí e-maily
- Live chat tikety
- Zprávy nebo zmínky na sociálních sítích
- Hovory zákazníků
- Formuláře žádostí
- Zpětná vazba od zákazníků na různých fórech
Jak zefektivnit proces správy tiketů?
Jakmile tikety přijdou, uloží se do univerzální schránky bez ohledu na kanál, ze kterého pocházejí. Vaši agenti tak nemusí kontrolovat každý komunikační kanál zvlášť a mohou poskytnout bezproblémovou omnichannelovou zákaznickou zkušenost. Nejen, že to celý proces zjednodušuje a lépe ovládá, ale také zvyšuje efektivitu vašeho kontaktního centra.
V softwaru Help Desk LiveAgent existují různé způsoby, jak přiřadit tikety agentům. Lze to provést ručně s každým přicházejícím tiketem nebo pomocí funkce automatického přiřazení (v LiveAgent pomocí automatické distribuce tiketů). Tikety můžete směrovat k agentům na základě pracovního vytížení agenta, dovedností agenta, typu tiketů, stavu dostupnosti agenta a dalších.
Poté, co se agent stane zmocněncem tiketu, je odpovědný za manipulaci s ním a zajištění toho, aby byl vyřešen rychle, efektivně a k maximální spokojenosti zákazníka.
Po přečtení o přiřazení tiketů by vás mohlo zajímat, jak zefektivnit vaši zákaznickou podporu. Podívejte se na šablony tiketů zdarma, které vám pomohou zorganizovat a zrychlit proces řešení dotazů zákazníků. Pokud vás zajímá, jak pomocí funkce Vyhledat & Nahradit zjednodušit svou práci, určitě si přečtěte více o této užitečné funkci zde.
Zabezpečení je klíčovou součástí každého helpdesku, a proto doporučujeme prozkoumat možnosti zabezpečení helpdesku, které zajišťují ochranu dat a zvyšují důvěru zákazníků. Chcete-li se dozvědět více o tom, co přesně je helpdesk a jak může zlepšit vaši zákaznickou podporu, navštivte stránku o helpdesk podpoře.
A pokud vás zajímá, jak může helpdesk portál podpořit vaše zákazníky při hledání odpovědí na často kladené otázky, doporučujeme přečíst si více o helpdesk portálu. Na závěr, zjistěte více o integraci CMS, která může zlepšit vaši zákaznickou zkušenost, na stránce o CMS integraci.