Co je priorita tiketů?
Každému tiketu je přiřazena priorita na základě jeho úrovně SLA. Pokud jste nenastavili úrovně SLA, LiveAgent přiřazuje prioritu automaticky podle zásady “kdo dřív přijde, ten dřív mele”. Priority se používají při generování zobrazení a sestav a také jako podmínky a akce v automatizacích a spouštěčích a jako akce v pravidlech.
Frequently Asked Questions
Co je priorita tiketů?
Priorita tiketu udává pořadí, v jakém máme tikety zpracovávat. Měl by být daný tiket zpracován co nejdříve, nebo může počkat. Nejčastěji jsou to Urgentní, Vysoká, Střední nebo Nízká v závislosti na obsahu, povaze požadavku nebo libovolné vlastnosti v závislosti na společnosti.
K čemu se priorita tiketů poiužívá?
Určení pořadí prací. Používá se k vytváření pohledů a sestav, ale také jako podmínky a akce v automatizacích a spouštěčích a jako akce v pravidlech.
Jaké výhody má používání priority tiketů?
Rozhodně to usnadňuje práci a zpřehledňuje tikety a pořadí vyřizování je jasné.
Po přečtení o prioritě tiketu by vás mohly zajímat další užitečné články. Například se můžete podívat na šablony tiketů zdarma, které vám pomohou zlepšit efektivitu vašeho týmu. Dále zjistěte, proč potřebujete tiketovací systém, a objevte klíčové výhody, které přináší k vaší zákaznické podpoře. Pokud chcete lépe pochopit, jak funguje proces přiřazení tiketu, tento článek vám poskytne podrobné vysvětlení. A nakonec, pokud vás zajímá, co je helpdesk portál, zjistěte, jak může zlepšit vaši zákaznickou službu.