Co je to přepojení s účastí?
Je to běžně používaný telekomunikační termín. Popisuje typ telefonního přenosu, který přidrží volajícího, zatímco zástupce zákaznické podpory komunikuje s příjemcem přenosu – jiným agentem. Pokud cíl přenosu není k dispozici, je původní volající přesměrován na jiného příjemce přenosu, zatímco je stále na lince.
Cílem tohoto typu převodu je zabránit přesměrování původního volajícího k nedostupnému zástupci zákaznické podpory a zároveň omezit čekání na přepojení na minimum. Dokonce můžete druhému agentovi vyplnit jakékoli důležité informace o zákazníkovi, letence nebo zákaznickém dotazu.
V LiveAgentu možnost obsluhovaného převodu čeká, dokud nebude vyzvednuta, odmítnuta nebo jednoduše nezvednuta. V takovém případě je hovor předán jinému agentovi.
Výhody přepojení s účastí
- Nižší míra opuštění – Pokud zákazník nezastihne požadovaného zástupce nebo oddělení na první pokus nebo kontaktuje nedostupného zástupce, může odejít a už se nevrátí. Tato metoda přenosu vám umožňuje přeposlat je přímo osobě, se kterou potřebují mluvit.
- Vyšší úroveň zákaznické spokojenosti – Když klienti nemusejí trávit čas v čekání, jen aby dostali přesměrované výsledky ve formě frustrovaného volajícího. S metodou obsluhovaného transferu se zkracují čekací doby a šance na zastižení informovaného člověka, který mu může pomoci vyřešit jeho problémy, je mnohem vyšší.
- Zvýšená produktivita – Když agenti mohou získat cenné podrobnosti před zvednutím přesměrovaného hovoru, mohou zlepšit své míry rozlišení hovorů a>. Navíc udržení zákazníka na lince při komunikaci s ostatními agenty je efektivní způsob, jak zkrátit dobu nečinnosti agentů.
- Nižší průměrná doba zpracování – Přesměrování příchozích hovorů dostupným a dobře informovaným agentům může výrazně snížit průměrné zpracování čas ve vašem kontaktním centru.
Pokud jste se právě dozvěděli o přepojení s účastí, možná vás bude zajímat, jaké jsou základní funkce v call centru a jak to může zlepšit vaši zákaznickou podporu. Navštivte stránku o call centru zákaznické služby a zjistěte, jak vybrat to nejlepší pro vaši firmu.
Zajímá vás, jak zlepšit spokojenost zákazníků a zároveň snížit provozní náklady? Doporučujeme přečíst článek o přesměrování hovorů, kde se dozvíte, jaké jsou obchodní výhody inteligentního směrování hovorů.
A pokud hledáte tipy na efektivní komunikaci po telefonátu, podívejte se na naši stránku s šablonami e-mailů pro následné hovory. Naleznete zde osvědčené postupy a příklady, jak napsat následný e-mail po hovoru, který zanechá dobrý dojem.