Co je porušení SLA?
Některé podniky preferují nebo jsou povinny mít uzavřenou určitou dohodu o úrovni služeb. SLA stanovuje určitý časový rámec, ve kterém musí být zodpovězeny tikety nebo zvednuty chaty a hovory. Pokud nejsou zodpovězeny nebo zvednuty ve stanoveném časovém rámci, dochází k porušení SLA.
Pokud dochází k příliš častému porušování SLA, měla by společnost přehodnotit nastavení a preference SLA nebo by měla posílit své pracovníky o více agentů či lepší nástroje helpdesku.
Frequently Asked Questions
Co je porušení SLA?
Smlouva SLA určuje časový rámec, ve kterém musí být přijaty tikety, chaty a hovory. Pokud klienti neobdrží odpověď nebo není hovor přijat ve stanoveném čase, dochází k porušení SLA.
Jak se vyhnout porušování SLA?
Aby se společnost vyhnula porušování SLA, měla by být ke svému klientovi především upřímná a neskrývat špatné zprávy. Kromě toho by měla zkontrolovat interní konfiguraci systému pro upomínky a eskalační postupy. Rovněž je vhodné zkontrolovat, jak procesy fungují.
Jak můžu monitorovat porušování SLA v LiveAgent?
V LiveAgent můžete sledovat porušování SLA. Správci k nim mají přístup, takže mohou zajistit, aby agenti řešili záležitosti včas.
Pokud vás zajímá, jak můžete zlepšit svou zákaznickou podporu, doporučuji se podívat na článek o přehledu o dodržování SLA. Tento přehled vám poskytne užitečné informace o sledování úrovně služeb, které poskytujete svým zákazníkům. Dalším krokem může být porozumění tomu, co je SLA, což je klíčový koncept pro udržení vysoké úrovně podpory. SLA, neboli dohoda o úrovni služeb, vám pomůže lépe definovat očekávání a závazky ve vztahu k vašim zákazníkům. Pokud chcete zajistit bezpečnost ve vaší zákaznické podpoře, podívejte se na článek o zabezpečení helpdesku. Ten vysvětluje různé bezpečnostní funkce, které můžete využít ke zvýšení ochrany dat vašich zákazníků.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!