Co je porušení SLA?
Některé podniky preferují nebo jsou povinny mít uzavřenou určitou dohodu o úrovni služeb. SLA stanovuje určitý časový rámec, ve kterém musí být zodpovězeny tikety nebo zvednuty chaty a hovory. Pokud nejsou zodpovězeny nebo zvednuty ve stanoveném časovém rámci, dochází k porušení SLA.
Pokud dochází k příliš častému porušování SLA, měla by společnost přehodnotit nastavení a preference SLA nebo by měla posílit své pracovníky o více agentů či lepší nástroje helpdesku.
Frequently Asked Questions
Co je porušení SLA?
Smlouva SLA určuje časový rámec, ve kterém musí být přijaty tikety, chaty a hovory. Pokud klienti neobdrží odpověď nebo není hovor přijat ve stanoveném čase, dochází k porušení SLA.
Jak se vyhnout porušování SLA?
Aby se společnost vyhnula porušování SLA, měla by být ke svému klientovi především upřímná a neskrývat špatné zprávy. Kromě toho by měla zkontrolovat interní konfiguraci systému pro upomínky a eskalační postupy. Rovněž je vhodné zkontrolovat, jak procesy fungují.
Jak můžu monitorovat porušování SLA v LiveAgent?
V LiveAgent můžete sledovat porušování SLA. Správci k nim mají přístup, takže mohou zajistit, aby agenti řešili záležitosti včas.
Pokud vás zajímá, jak můžete zlepšit svou zákaznickou podporu, doporučuji se podívat na článek o přehledu o dodržování SLA. Tento přehled vám poskytne užitečné informace o sledování úrovně služeb, které poskytujete svým zákazníkům. Dalším krokem může být porozumění tomu, co je SLA, což je klíčový koncept pro udržení vysoké úrovně podpory. SLA, neboli dohoda o úrovni služeb, vám pomůže lépe definovat očekávání a závazky ve vztahu k vašim zákazníkům. Pokud chcete zajistit bezpečnost ve vaší zákaznické podpoře, podívejte se na článek o zabezpečení helpdesku. Ten vysvětluje různé bezpečnostní funkce, které můžete využít ke zvýšení ochrany dat vašich zákazníků.
Objevte, jak efektivně řídit zákaznickou podporu a budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky pomocí databázové technologie. Zvyšte spokojenost zákazníků a zároveň tržby a zisk vaší firmy. Automatizujte procesy a zlepšete kvalitu služeb díky zpětné vazbě a modernímu softwaru. Vyzkoušejte si zdarma LiveAgent a získejte plnou kontrolu nad zákaznickou podporou.