Kdo je poradce zákaznické služby?
V některých organizacích jsou poradci zákaznické služby podobní manažerským poradcům, mimo jiné podávají návrhy na vylepšení efektivity a chodu zákaznické služby. Rovněž se podobají i zástupcům zákaznického servisu. Jejich hlavním úkolem je vyřizovat telefonáty a mluvit se zákazníky. Také vyhledávají příležitosti k poskytování informací a řeší stížnosti. Aktualizují informace, dokumentují interakce se zákazníkem a provádějí změny v uživatelských účtech.
Práce poradců zákaznické služby vyžaduje výborné komunikační a interpersonální dovednosti, jakož i orientaci v počítačovém softwaru. Dále musí disponovat prodejními schopnostmi a umět doporučit produkty.
Frequently Asked Questions
Co je poradce zákaznické služby?
Poradce zákaznické služby je člověk, který je zodpovědný za kontakt se zákazníky a poskytování služeb spojených se stížnostmi, zpracováním objednávek, poskytováním informací o firemních produktech a službách. Poradci vyřizují telefonáty, e-maily nebo spravují chat.
Jaké jsou povinnosti poradce zákaznické služby?
Mezi povinnosti poradců zákaznické služby patří naslouchání zákazníkům, jakož i řešení jejich problémů a poskytování patřičných informací. Dále pak přijímání požadavků a dotazů od klientů. Důležitou součástí jejich práce je i získávání a nahrávání informací o zákaznících. Jedním z nejdůležitějších prvků je také splnění očekávání a uspokojení potřeb zákazníků týkajících se výrobků/služeb a zákaznického servisu.
Jak přidat poradce zákaznické služby?
Pro přidání poradce zákaznické služby najeďte na ovládací panel LiveAgentu a přidejte další osobu. Při přidávání dalšího agenta je nutné definovat jeho roli v systému. Můžete si vybrat mezi agentem, administrátorem a vlastníkem.
Po přečtení této stránky by vás mohlo zajímat, jak vybrat správné call centrum zákaznických služeb pro vaši firmu. Zjistěte více o klíčových pozicích a povinnostech pracovníků zákaznického servisu.
Dále se můžete podívat na zabezpečení helpdesku, kde se dozvíte o důležitých bezpečnostních funkcích, jako je dvoufázové ověření a HTTPS šifrování. Tyto informace vám pomohou zajistit bezpečnost vašich zákaznických dat.
Pokud hledáte tipy na zlepšení vašeho helpdesku, doporučujeme článek o osvědčených postupech pro helpdesk. Objevte 15 praktických rad, které vám pomohou optimalizovat vaše procesy a zvýšit spokojenost zákazníků.
Nakonec si můžete přečíst o helpdesk portálu, kde se dozvíte, jak tento nástroj může zefektivnit vaši zákaznickou podporu a umožnit snadnější komunikaci se zákazníky.