Co je podpora sociálních sítí?
Když nabízíte služby zákazníkům na sociálních sítích, jako je Facebook a Twitter, označuje se to jako poskytování podpory pro sociální média. Tato podpora je nezbytná pro některé značky nebo e-shopy B2C, jejichž zákazníci jsou mileniálové a jsou zvyklí na moderní způsoby kontaktu s vaším týmem podpory.
Integrace vaší stránky na Facebooku a Twitteru do aplikace LiveAgent je snadná a po několika minutách můžete být plně vybaveni pro poskytování podpory na sociálních sítích. Všechny tweety s konkrétními klíčovými slovy nebo obsahující vaši rukojetí budou automaticky převedeny na tikety, aby na ně vaši agenti mohli odpovídat, jakmile přijdou do fronty.
Totéž platí pro komentáře na Facebooku a soukromé zprávy na vašich stránkách na Facebooku. Obojí je převedeno na tikety, takže vaši agenti nemusí být neustále přihlášeni na Facebooku, aby na ně odpovídali, ale mohou pracovat v jedné aplikaci (LiveAgent) a odpovídat na běžné tikety.
Frequently Asked Questions
Co znamená podpora sociálních sítí?
Podpora sociálních sítí je poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím platforem sociálních médií, jako je Facebook, Instagram nebo Twitter. Sociální média jsou velmi důležitým komunikačním kanálem, proto je nabídka takové podpory pro společnost velmi dobrá z hlediska image a pomáhá zajistit spokojenost zákazníků.
Je podpora sociálních sítí důležitá pro obchod?
Podpora sociálních sítí je pro podnikání nesmírně důležitá, zejména pro značky, jejichž hlavní cílovou skupinou je generace Y a Z, tedy lidé zvyklí na moderní způsoby komunikace prostřednictvím sociálních médií. Sociální média mají velký význam při budování image a mají také vliv na úroveň spokojenosti zákazníků.
Umožňuje LiveAgent poskytování podpory sociálních sítí?
Služba LiveAgent umožňuje poskytovat podporu sociálních sítí. Software lze integrovat se sociálními sítěmi Facebook a Twitter. Všechny tweety s určitými klíčovými slovy lze přeměnit na tikety, na které mohou agenti reagovat. Totéž se děje se zprávami, které přijdou na stránky Facebooku. Jedná se o velké zjednodušení a automatizaci práce pro agenty, kteří nemusí být přihlášeni na sociálních sítích.
Pokud vás zajímá, jak efektivně komunikovat se zákazníky na sociálních sítích, určitě si přečtěte článek o bezplatných šablonách pro zákaznický servis na sociálních sítích. Tyto šablony vám pomohou zjednodušit a zrychlit vaši komunikaci se zákazníky.
Pro ty, kteří hledají efektivní nástroje pro správu zákaznické podpory, by mohl být užitečný článek o alternativách helpdesku pro sociální média. Zde se můžete dozvědět, jaké výhody nabízí LiveAgent oproti jiným řešením.
Pokud chcete pochopit, proč je zákaznický servis klíčový pro vaše podnikání, doporučujeme článek co je to zákaznický servis a proč je důležitý. Získáte zde tipy, jak zlepšit svoje služby zákazníkům a zvýšit spokojenost zákazníků.
Objevte tajemství organických sociálních sítí a jejich využití pro marketing v B2C a B2B. Zjistěte, jak efektivně využívat platformy jako Facebook, Twitter, Instagram a Viber pro spontánní a bezplatnou výměnu informací. Připojte se ke komunitě, která využívá organická sociální média pro růst a budování důvěry se zákazníky. Založte si bezplatný účet na LiveAgent a zlepšete své služby.