Co je podpora chatu?
Požádejte o pomoc se svými dotazy prostřednictvím online chatu s týmem zákaznické podpory. Agenti vám snadno a v reálném čase odpoví na vaše požadavky. Online chatová podpora je rychlý způsob, jak vyřešit vaše potřeby.
Frequently Asked Questions
Co je podpora chatu?
Podpora chatu je forma synchronního zasílání zpráv. Agent a klient musí být přítomni současně. Obvykle je tento komunikační kanál k dispozici na webových stránkách ve formě vyskakovacího dialogu. Díky němu může agent rychle poskytnout informace o trápícím dotazu zákazníka.
Můžete poskytovat podporu chatu pokud používáte LiveAgent?
LiveAgent samozřejmě nabízí možnost používat chat jako nástroj komunikace se zákazníky. V současné době je to jeden z nejoblíbenějších komunikačních kanálů mezi zákazníkem a značkou.
Jaká jsou základní pravidla podpory chatu?
Existuje několik pravidel, která byste měli mít na paměti jako základní pravidla chatu. Prvním z nich je dodržování správné gramatiky a pravopisu. Chyby snižují v očích zákazníka kompetentnost týmu zákaznického servisu. Dalším pravidlem je co nejrychlejší odezva, proto je důležité, aby agenti při konverzaci psali rychle. Dalším důležitým pravidlem je nepoužívat zkratky a akronymy. Jejich používání nepůsobí profesionálně. Podobné je to s psaním krátkých odpovědí "ano" a "ne". Vždy se snažte používat celé věty. Hotové odpovědi podporují práci týmu zákaznického servisu, ale neposílejte je bezmyšlenkovitě. Agenti by měli odpověď vždy personalizovat. Je příjemné, když klienta oslovíme jménem. Zákazník pak má pocit, že ho servisní tým oslovuje a není jedním z mnoha.
Pokud jste se dozvěděli vše potřebné o podpoře chatu, možná vás bude zajímat helpdesk podpora. Tento článek vám pomůže pochopit, jak efektivněji řešit dotazy zákazníků. Také se můžete podívat na call centrum zákaznické služby, kde se dozvíte, jaké povinnosti má call centrum a jak může pomoci vaší firmě. Pokud vás zajímají další funkce, zkuste článek o vyhledat & nahradit, který ukazuje, jak tato funkce může zlepšit váš zákaznický servis. Nezapomeňte navštívit i helpdesk portál, kde se dozvíte, jak může portál zefektivnit komunikaci se zákazníky. A konečně, pokud chcete zlepšit své služby, doporučujeme článek o live chat podpoře, který ukazuje, proč je live chat oblíbený mezi zákazníky.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.