Co je to zástupný text?
Alternativní text používaný v návrzích e-mailů, který bude upravován na základě kontextu e-mailu, se nazývá “zástupné symboly”. Pokud například zaměstnanec použije návrh e-mailu, který má zástupný text “ahoj”, bude zástupný text automaticky nahrazen datem odpovědi nebo jménem zaměstnance.
Zástupný text se používají především pro e-mailová oznámení a předem určené odpovědi, protože díky nim e-maily vypadají jedinečněji.
Frequently Asked Questions
Co je to zástupný text?
Zástupný text či je alternativní text používaný v návrzích e-mailů. Upravuje se na základě kontextu zprávy. Používá se především pro e-mailová oznámení a automatické zprávy.
Jaké jsou výhody používání zástupného textu?
Zástupný text vám pomůže lépe se spojit s publikem díky zasílání personalizovaných zpráv pomocí polí, jako je křestní jméno, e-mailová adresa a výběr vlastních polí. Umožňuje vytvářet hromadné zprávy, které automatizují vaši práci.
Je možné v LiveAgent používat zástupný text?
V aplikaci LiveAgent můžete používat zástupné symboly. Díky jejich použití je možné personalizovat zprávy a také podpořit a usnadnit práci agentů.
Pokud jste si právě přečetli o zástupném textu a máte zájem o lepší zabezpečení vaší zákaznické podpory, podívejte se na zabezpečení helpdesku. Najdete zde informace o důležitých bezpečnostních funkcích, jako je blokování IP adres nebo dvoufázové ověření.
Další zajímavou funkcí pro zlepšení vaší efektivity je Vyhledat & Nahradit. Tato funkce vám umožní snadno upravovat texty a šetřit čas při zpracování dotazů.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak efektivně komunikovat se zákazníky, doporučujeme prozkoumat šablony doporučujících e-mailů B2B. Tyto šablony vám pomohou oslovit zákazníky s žádostí o doporučení a zlepšit vaše obchodní výsledky.
A konečně, pokud vás zajímá role zástupce zákazníka, podívejte se na tento článek. Dozvíte se, co obnáší tato pozice a jak může software zákaznické podpory usnadnit práci agentům.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!