Co je to průvodce/pathfinder?
Průvodce nebo-li pathfinder lze integrovat do vašeho stávajícího softwaru a zlepšit tak služby zákazníkům. Aplikace umožňuje sledovat aktivitu koncových uživatelů 30 minut před a po odeslání požadavku na pomoc. Mít jasný přehled o tom, na čem zákazník pracoval, může být pro člena vašeho týmu podpory velmi užitečné při řešení zákazníkova problému.
Frequently Asked Questions
Co je to průvodce?
Průvodce je možnost, která umožňuje sledovat aktivitu koncového uživatele 30 minut před a po odeslání tiketu podpory. Díky tomu máte přehled o tom, na čem klient pracoval, což může usnadnit práci agentovi, který bude poskytovat podporu.
Jak můžete využívat průvodce?
Průvodce lze integrovat se stávajícím softwarem. Díky němu zjistíme, jaké kroky klient podnikl, a může nám pomoci při hledání zdroje problému, stejně jako nám ukáže, co už klient udělal a neukázalo se to jako účinné.
Můžete do svého účtu LiveAgent integrovat vyhledávač cest?
Průvodce lze integrovat se stávajícím softwarem LiveAgent. To vám dává možnost zlepšit služby zákazníkům.
Pokud vás zajímají šablony e-mailů, které jsou nutné k přečtení, určitě si nenechte ujít náš článek o šablonách e-mailů nutných k přečtení. Najdete zde užitečné tipy a vzory, které vám pomohou efektivně komunikovat se zákazníky.
Pro ty, kteří chtějí zlepšit následnou komunikaci po telefonickém hovoru, doporučujeme přečíst si naše rady a šablony v článku o následných e-mailech po hovoru. Zjistíte, co do takových e-mailů zahrnout a jak je strukturovat pro co nejlepší výsledky.
Zajímá-li vás zabezpečení helpdesku a jak ho posílit, podívejte se na náš článek o zabezpečení helpdesku. Nabízíme přehled klíčových bezpečnostních funkcí, které byste měli zvážit.
Pokud jste ve fázi přijímání nových zaměstnanců, může vám pomoci článek o následných e-mailech po pohovoru. Dozvíte se, jak správně komunikovat s uchazeči po pohovoru a jaké informace zahrnout.
Pro obchodní komunikaci a marketingové kampaně se hodí naše šablony obchodních e-mailů. Tento článek vám představí různé typy e-mailů a výhody použití šablon v obchodní komunikaci.
A nakonec, pokud se zaměřujete na B2C segment a chcete zvýšit konverze, nezapomeňte si přečíst článek o doporučujících e-mailech B2C. Nabízíme vám šablony, které vám pomohou efektivně oslovit a získat nové zákazníky.