Co je označování hovorů?
Funkce označování hovorů umožňuje přidávat různé značky k jednotlivým telefonátům, a to v závislosti na kontextu. Jde o velice působivý firemní nástroj, který lze přidat k pokročilým funkcím systému pro směrování hovorů, čímž se zefektivní chod kontaktního centra.
Pokud například zákazník zavolá do call centra, aby podal stížnost ohledně produktu či služby, můžete takový hovor označit štítkem “Stížnosti”. Klidně ale můžete být mnohem detailnější a přidávat značky o konkrétních typech produktů, marketingových kampaních, které vedly k danému leadu či cokoliv jiného, co vám pomůže uspořádat zákaznické hovory, které vaše kontaktní centrum přijme.
Proč je pro firmu označování hovorů důležité?
Výhod, které plynou z používání systému pro označování hovorů, je celá řada. Pojďme se na některé z nich podívat.
- staying organized – Having calls sorted into specific categories enables your call center agents to stay on top of contact center processes as they can navigate their workload much more efficiently.
- analyzing calls – Call tagging makes it easier to analyze and study your call center data. It can help you measure not only your contact center productivity and business performance but also allows you to better assess the quality of leads different marketing campaigns produce.
- identifying trends – When you have all your data labeled and clearly sorted into categories, it is much easier to identify trends and patterns in customer service issues as well as marketing and sales methods.
- tagging angry calls – Even the most exceptional support teams receive some angry customer calls. Tagging them allows you to better understand why they occurred. Is there a certain employee’s name that pops up in these interactions? Or perhaps there is a particular product or service that is associated with these calls.
- winning back your leads – If you tag a precise reason why some of your qualified leads did not convert, you can provide context-based service and develop more accurate win-back strategies for your next interaction.
- identifying challenges – When you identify and tag problems areas for your customers, you can create a more compelling strategy and increase your sales.
Používání značení hovorů za účelem lepší zákaznické služby
Poskytování kvalitní zákaznické služby je nejen důležité, ale pro dosažení svých obchodních cílů dokonce nezbytné.
Call tagging can help your agents deliver more personalized service to the customers. For example, if they can see customer name tags, they can greet them by their names. You can categorize customer interactions using tags so the customer care reps can navigate their previous interactions with the clients.
Začleníte-li do svých pracovních postupů označování hovorů, budete moct snáz analyzovat nahrávky telefonátů a identifikovat nespokojené zákazníky. Pochopení vzorců, které vedou k problémům v zákaznické službě, je pro fungování call centra životně důležité.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Frequently Asked Questions
Co je označování hovorů v call centru?
Označování hovorů vám, společně s dalšími pokročilými funkcemi call centra, umožní organizovat práci v call centru. Přidáváním různých značek k zákaznickým telefonátům budou mít vaši agenti neustálý přehled o všem, co se děje, a zároveň jim to umožní poskytovat vynikající zákaznické služby klientům. Další výhodou označování hovorů je lepší navigace při analyzování zákaznických dat a identifikování trendů v komunikaci se zákazníky.
Proč je pro call centra označování hovorů důležité?
V prostředí call centra je klíčovým bodem organizace. Kontaktní centra totiž bývají přehlcena prací a obdrženými telefonáty. Značení hovorů umožňuje roztřídit telefonáty do jednotlivých kategorií a zároveň usnadňuje navigaci v různých interakcích se zákazníkem.
Jaké jsou často používané značky?
Mezi nejpoužívanější značky (tagy) patří technická podpora, obchodní oddělení, zákaznická stížnost, vrácení objednávky atd. Rovněž můžete zavést povinné značení, které agenti budou muset přiřadit po každém telefonátu.
Jak vytvořit vlastní značky?
To záleží především na vámi používaném softwaru. Odkaz, který najdete výše v článku, vás přesměruje na stránku s vysvětlením, jak vytvořit vlastní značky v helpdesk softwaru LiveAgent.
Co znamená hovor bez značky?
Jedná se o odchozí nebo příchozí hovor, ke kterému ve vašem systému nebyla přiřazena žádná značka.
Pokud vás zaujalo téma označování hovorů, určitě byste si neměli nechat ujít článek o tom, co znamená tag hovoru. Tento text vám přiblíží, proč je důležité používat tagy hovorů a jak mohou zlepšit vaši zákaznickou podporu.
Obchodní zástupce pro příchozí hovory
Objevte, jak obchodní zástupci pro příchozí hovory zajišťují prodejní podporu a komunikují s potenciálními zákazníky po telefonu. Zjistěte, jaké dovednosti jsou klíčové pro úspěch v této roli a jak efektivně využít software pro zákaznický servis k lepší podpoře a zvýšení loajality zákazníků.