Co je to otevřený systém ticketingu?
Systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu nebo jiné komunikace se zákazníky. Slouží tedy k přiřazování tiketů k dotazům a otázkám zákazníků. Každý vygenerovaný ticket je sledován a ukládán v systému ticketingu podpory. Umožňuje agentům slučovat více požadavků.
Tento systém správy tiketů často generuje nižší náklady než proprietární IT ticketingový systém. Je to skvělý způsob, jak zvýšit efektivitu firemní komunikace.
Frequently Asked Questions
Co znamená otevřený systém ticketingu?
Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený systém ticketingu je systém, který umožňuje spravovat dotazy zákazníků, servisní požadavky a obecně komunikaci se zákazníky. Slouží k přiřazování tiketů k dotazům a dotazům zákazníků.
Jaké jsou výhody systému ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem?
Umožňuje efektivní správu všech dotazů a otázek zákazníků a komunikaci s nimi prostřednictvím různých komunikačních kanálů. Umožňuje agentům propojit více vláken. Každý vygenerovaný ticket je v systému sledován a ukládán. To vše zefektivňuje a automatizuje práci agentů.
Můžete použít otevřený systém ticketingu skrz LiveAgent?
Prostřednictvím služby LiveAgent můžete používat systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem. Umožňuje efektivní obsluhu zákazníků a automatizaci práce agentů.
Pokud jste se právě dozvěděli o otevřeném systému ticketingu, možná vás bude zajímat, jak mohou šablony tiketů zjednodušit vaši práci. Podívejte se na naši stránku s šablonami tiketů, kde najdete užitečné tipy a příklady.
Pro ty, kteří se chtějí dozvědět více o bezpečnosti v zákaznické podpoře, je k dispozici článek o zabezpečení helpdesku. Zjistěte, jak můžete chránit svá data a zajistit bezpečný provoz svého týmu.
A pokud vás zajímají různé aspekty zákaznického servisu, prozkoumejte, jak efektivně řídit call centrum zákaznické služby. Naučte se, jaké jsou základní vlastnosti dobrého pracovníka v této oblasti.
Nakonec, pokud hledáte způsoby, jak zlepšit své služby, zvážit implementaci softwaru živého chatu pro agentury. Objevte, jak může živý chat přinést výhody vaší agentuře a zlepšit komunikaci s klienty.
Objevte otevřený helpdesk - přizpůsobitelný open-source software pro správu tiketů s funkcemi jako CRM, integrace se sociálními sítěmi a živý chat. Bez omezení pro všechny uživatele. Navíc, s LiveAgent získáte komplexní řešení pro zákaznickou podporu. Založte si bezplatný účet a vyzkoušejte to bez závazků!